Annons:
Etiketterdagens-trådgratulationerhälsningarpresentationer
Läst 1618 ggr
Neela
2013-04-07 10:33

7 april, vad gör ni?

Ja, vad gör ni idag? Vi är i Göteborg hos mina föräldrar och imorse var pappa och Sune ute på en löprunda. Sune hade sin nomesele på och pappa har nog aldrig sprungit så fort! Riktigt syntes på dom att dom haft en härlig tur i morgonsolen när dom kom in till frukosten :)

Annons:
[Forest]
2013-04-07 14:01
#1

Dottern har blivit skötare på två små shettisar så jag o hundarna gick dit imorse för ge hästarna frukost. Sen dit igen vid 9 för att då borsta,rida,mocka ut o lite mer mat i hagen :) Det är två andra hästar där stora så det är lite pyssel i stallet o det är skönt tycker jag att få lite hästlukt på sig igen. Vi ska dit imorgon bitti igen då jag är ledig fö ge lite frukost o sen igen för släppa ut busarna. Hundarna ser ju detta som jätte roligt de har väl inte helt hästvett så jag har dom inte lösa med hästarna, o kommer någ aldrig ha det pga sett skador som kan ske är lite skrajj för det.

Annars ska jag o dottern se på bio Croddarna 3D, det är min födelsedagspresent från henne 🙂 Sen hoppas jag på ta det lite soft ikväll :)

Vad härligt att jogga med hunden kul att din far ser han som bra löparkompis tror säkert att de kommer hitta ryttmen snart :)

wintermynta
2013-04-07 16:09
#2

Har trimmat ansikte på Gusten för att lättare hålla rent för hans rinnande ögon. Tog även öronen då han kliar sig väldigt mycket. Har även ringt veterinären så vi får tid tills imorgon. 
Går på allergiutredning och hittills går det inte alls åt rätt håll.

Neela
2013-04-07 16:14
#3

#1 Härligt med hästar! Du får gärna visa bilder :) #2 Usch då, har en katt med allergi och kronisk gastrit och vi kämpade många år innan vi fick ordning på det.

[Forest]
2013-04-07 17:20
#4

2 jobbigt med djur som har allergi hoppas att ni kommer fram till vad det beror på. Har katt med fiskallergi men det var ren utslutningmetoden vi körde på.

3 Japp jag ska ta några kort nån dag på shettisarna o bjuda på :)

Zelda12
2013-04-07 18:16
#5

Vi kom hem till Göteborg efter tio dagars semester i Norrland igår kväll. Idag har Panda varit glad och busat med katterna samt luktat runt överallt på den vanliga rundan. Sen har vi hunnit vara på stan och köpt nytt koppel och balsam och ny matskål! Var ute efter K9 strip off-schampot men hittade det ingenstans. Nu städning och sen ska en smutsig Panda få bada! #2 Vad jobbigt med allergi, hade en bullterrier förut som var allergisk mot det mesta, foder, kvalster, pollen mm. Hoppas det ordnar sig för er!

Mvh Amanda
SE*Odd I's

www.oddis.se


Neela
2013-04-07 18:45
#6

#5 Vi var också på stan och handlade idag. Blev en ny sele efter att ha provat sisådär 10 stycken. Jättenöjd :)

Annons:
Alvidusen
2013-04-07 20:53
#7

Vi tog en vilo dag, är ju ändå söndag:)! enbart promenader springa lös på gärdet  och lite freestyle program träning i ca 10 min. Annars mest slappat. skönt med såna dagar med.

Amandla
2013-04-07 23:08
#8

Idag har vi varit på en kort pudelpromenad. Kort för att dels blåste det ruggigt och vissa av oss hade inte planerat för kyla 🎧 och dels för att jag inte vågar gå så långt med min fot ännu. Nu har det gått tretton veckor sen stukningen och som grädde på moset verkar jag ha fått inflammation i ett senfäste på samma fot… 🤫

Sen var jag och hälsade på en kompis som fyllt år, jag hade hittat den helt perfekta presenten till henne så hon blev så här glad: 😃SkrattarSkrattar och det smittade av sig på mig så jag också såg ut så här: SkrattarSkrattarSkrattar


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: