Annons:
Etiketterkurserträffar
Läst 1803 ggr
lsoderberg
2013-03-20 19:59

fortsättnings klass direkt?

nu undrar jag va ni tycker är bäst. 

jag går i nybörjar klass rally lydnad och har gått 3 gånger och har 3 gånger kvar. men nu undrar jag om jag ska gå kurs i fortsättnings rally direkt när den hära kursen slutar? eller är de bättre om vi väntar med de tills ännu nästa förtsättnings kursen ska starta? tänkte att vi kan träna mer på nybörjar klassen? hmm lite rörigt inlägg men får inte till de nå bättre, haha! hoppas ni förstår va jag menar:)

Annons:
[Forest]
2013-03-20 23:31
#1

Är det samma kursledare? ger denna bra tips o råd som du tycker hjälper? Om inte så skulle jag se om det fanns nästa kurs fast med annan kursledare :) Jag gjorde så på en agilitykurs som jag tyckte vi ståg o trajja still på, jag går andra kurser hos den första :)

Trivs du och allt sånt så hade jag gjort en liten paus smälta det man lärt sig tränat lite hemma sen gått kurs, inte gått samma kurs igen utan gått vidare.

lsoderberg
2013-03-21 08:39
#2

ja jag trivs jätte bra hos annelie som hon heter. hon har hjälpt oss otroligt mycket på bara 3 gånger! så jag är jätte nöjd med henne :)

ja jag funderar på om vi skulle ta en paus och bara träna hemma :) och sen när allt verkligen sitter så gå i fortsättnings kursen då :)  då hon har lite krav för att man ska börja i den :)

Upp till toppen
Annons: