Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1797 ggr
TjockaBerta
2013-03-20 17:41

Den 20 mars

Idag gick jag promenad med hundarna och det gick äntligen bra med tån. Sen åkte jag och röntgade den så man får besked. 

Efter det åkte jag till Hundstallet och lämnade en säck med Magnussons hundfoder som mina hundar inte ville äta. Det känns så bra att den kom till nytta. De fick också lite annan hundmat som jag inte behövde. 

På deras hemsida efterlyser de filtar just nu. Jag tror jag har några som ännu ligger i flyttkartonger sedan 2010 som jag tydligen inte behövt. Dags att packa upp!

Solen har visat sig och just nu är det sköna -3 grader ute och sonen har mindre sköna +40 grader i feber.

>>>Malum domesticum<<<

Annons:
[Forest]
2013-03-20 23:46
#1

Du gick inte o kolla in lite hundar eller sånt kanske man inte får göra utan bokat tid osv? jag tycker det är kanon att man hjälper behövande djur :) Så där för du en 👍 av mig o vovvarna.

Själv ger jag kattmat o kattsand till ett katthem just för att de kämpar så mycket för katterna, och skicka sist med stora lådor lite sängar/korgar som hundarna inte andvänder.  Om vi alla hjälps åt till lite så räcker det långt 😉

Här har vi vart på lite möten ang sonen som har det lite kämpigt nu, vi får hoppas att det går bättre. Väl hemma så drack vi lite kaffe sen åkte vi till skogen med hundarna (jag o min man) blåsig ute här men i skogen är det så mycket skönare. Vovvarna plocka lite små godispluttar promenadgodis  😎 Annars har jag inte gjort så mycket planterat om 4 blommer o försökt få dom lite snyggare, fick ta av ena 140cm då jag inte klara av trassla den rätt o satte den i vatten så det blir snart rötter på den med. Ha det gott 🤗

TjockaBerta
2013-03-21 10:47
#2

#1

Man kom bara till receptionen så jag såg tyvärr inga hundar. Jag antar att de inte kan släppa in folk hur som helst. Hundarna jagar  väl upp sig då.

Nu tänkte jag ragga filtar av bekanta och åka dit igen. 

Det är jobbigt när det krånglar med barnen.

>>>Malum domesticum<<<

Upp till toppen
Annons: