Annons:
Etiketterbilderfilmeryoutube
Läst 2503 ggr
ms-mee
1/27/13, 5:33 PM

Snöpudel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kom på att jag måste visa hur FIN Hubert var efter en promenad och bus med grannungarna vintern 2010 Tungan ute

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Annons:
ms-mee
1/27/13, 5:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

En aning snöig. Och innan duschen passade jag på att väga honom. 1 kg snö hade han på sig! Tungan ute

Klumparna bak var stora som knytnävar och han fick inte ens ihop benen :P

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

ms-mee
1/27/13, 5:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Men han hade en riktigt bra dag iaf Skrattande Han var nöjd

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

[Forest]
1/27/13, 10:29 PM
#3

hahah, ja du det där kallar jag oxå snöpudel Flört Är det 3 kg snö han sammlat på sig Skrattande Jag ser inte fram mot kramsnön det blir så mycket extra o göra efter promenader dursha torka blöta pudlar. Jag kör med skotorken under en filt/handuk så ligger vovvarna i sina bäddar med täcke o varm bädd. Enja brukar gilla att jag gör så efter bad eller när det regnat ute. Men Hubert var verkligen söt liten snöpudel Kyss

Amandla
1/28/13, 12:22 AM
#4

Fina bilder! Glad Säger usch för kramsnö, det är inte kul ihop med pudelpäls… Albin lider inte så mycket av det för han har inte så lång päls, men Pixie *suck* hennes päls fullkomligt suger åt sig allt som går. Vi brukar sätta dem i handfatet och spola bort snön, sen handdukstorka det värsta. När de torkar helt borstas de. Det funkar fint. Pixie har alltid täcke på sig när det är som värst med snö och kyla. Få se om jag får tummen ur och syr en overall åt henne nån gång Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
ms-mee
1/28/13, 8:43 AM
#5

Ja overall funderade jag också på ett tag, men efter den där vintern lugnade han ner sig enormt så nu är han inte i den höga snön så mycket så det går bra ändå :)

I år är han väldigt pälsad men det har ju varit en toppen vinter med många minusgrader. Det har varit väldigt skönt utan denna kramsnö Glad
Dock sjönk graderna igår och det har snöat inatt :/

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Upp till toppen
Annons: