Annons:
Etiketterdagens-trådgratulationerhälsningarpresentationer
Läst 1550 ggr
idipidi
1/23/13, 8:45 PM

Långsammaste veckan någonsin

Ja… Det här måste vara den långsammaste veckan någonsin och än är det bara onsdag. Vet inte riktigt hur det ska gå till att vänta ända till söndag då vi hämtar vår valp. Inte för att jag direkt har brist på annat att sysselsätta mig med, men jag är så att säga något ofokuserad… Tungan ute

Annons:
Amandla
1/23/13, 8:52 PM
#1

Skrattande Förstår att det är jobbigt, men också spännande!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
idipidi
1/23/13, 8:58 PM
#2

Haha, ja förstås! Men jag har tyckt att det gått ganska bra att vänta, ända tills vi fick veta i måndags vilken i kullen vi skulle få. Då blev det helt plötsligt mer på riktigt och så började tiden plötsligt gå väldigt långsamt. Mycket märkligt det där.

[Forest]
1/23/13, 10:58 PM
#3

Åh vad kul du måste bjuda oss sen på bilder :) Kommer ihåg hur det var med väääääänta, spännande o mycket o göra innan med allt. Vi valpsäkra allt o faktist helt i onödan men visste ju inte att hon skulle vara så frodig Flört Säger Grattis till valp Kyss

idipidi
1/23/13, 11:11 PM
#4

Bilder blir det förstås! Då blir det två röda pudlingar här på sidan (eller finns det fler som jag missat?). Trodde att vi skulle få en aprikos, men det blir en av de röda i kullen. Glad

[Forest]
1/23/13, 11:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

4 det finns fler  :) Härligt att det vart en röd de är så fina :) Vart det en hane eller vart det en tik? Måste visa hur liten o söt lilla Enja 8 v + 1 dag Glad

idipidi
1/23/13, 11:21 PM
#6

Aha! Då har jag missat dem. Men Enja missar man ju inte. Så söt!

Våran är en tik som är tänkt att bli mellanpudel och ska heta Vega.

Annons:
[Forest]
1/23/13, 11:40 PM
#7

6 Vega är fin namn Skrattande Det finns en till mallanröd tik här inne, kolla den första tråden välkommna nya medlemar där ser du 2 till rödtottarFlört

Upp till toppen
Annons: