Annons:
Etikettpälsvård
Läst 2538 ggr
ms-mee
2013-01-23 16:12

Liten sax

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som har en anign om vart jag kan få tag i en sån här sax?
Det är en gammal nagelsax men den är perfekt att klippa med under tassarna och mellan tårna Glad

Har letat överallt men hittar bara små saxar som är stort rundade men tycker inte dom passar riktigt.

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Annons:
Snowgirl
2013-01-23 16:19
#1

Apoteket hade en som jag köpte, som inte hade så stor rundning.

TjockaBerta
2013-01-23 16:38
#2

Jag ahr en jättebra som jag klippte barnens naglar med när de var små. Det måste ha varit en affär som säljer barnartiklar som jag köpt den i. Den är liten och nätt och har rundade spetsar.

Försök att leta på barnavdelningarna och apoteket, som sagt.

>>>Malum domesticum<<<

Amandla
2013-01-23 17:37
#3

Det finns lite varstans, kolla din djuraffär. Annars finns det till exempel på Häromi: http://www.haromi.se/tassaxbojdrostfri-p-1348.html?cPath=5_59 - eller är den för rundad? Frakten tillkommer förstås, du kanske hittar något annat där som du också behöver?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
ms-mee
2013-01-23 17:51
#4

Varför har jag inte tänkt på apoteket för? Det måste ju varit där den här är köpt Tungan ute Får kika där!

#3 Den är för rundad. Tycker den blir för klumpig att klippa med.

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

[Forest]
2013-01-23 19:50
#5

Kolla du med apoteket eftersom jag köpte sax som var rundad till barnen när de var nyfödda (alltid kommer de bort, så köpte 2 st ) Inte tänkt på att det är bra att klippa tasshåret smart ide. Flört

ms-mee
2013-01-23 22:19
#6

Ja, den här saxen köpte mamma när vi var färska. Väldigt förvånad att den finns kvar Tungan ute Och att den fortfarande funkar! Men det är perfekt storlek på den till tassarna Glad

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Annons:
[Forest]
2013-01-23 22:53
#7

6 haha ja de är jätte bra att klippa små bäbisnaglar, jag kolal min lilla sax som har tagits ut till bilen  för klippa lite plåster o annat i lilla akutlådan, jag såg varför den hamnat där… den var inte så vass längre o antar att min kära man har klippt något mindre bra med den Oskyldig

Upp till toppen
Annons: