Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1715 ggr
[Forest]
11/16/12, 7:24 PM

Imogon åker vi till Öland o tittar på....

En liten stuga som man kan hyra årsvis Skrattande Det är många som är intreserade men vi ska iaf åka o titta, tror vi är dom första som gör det o jag känner verkligen detta är våran chans att nå drömmen om egen stuga på Öland :) Inget märkvärdigt ett litet torp men allt sån är jag van vid då jag haft/hyrt stuga med mamma i många år Flört

Annons:
Amandla
11/16/12, 7:30 PM
#1

Åh, låter ju jättehärligt! Skrattande


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
11/16/12, 7:32 PM
#2

1 vi är jätte glada att få åka o titta vi är ölandälskare sen många år tillbaka o ha en egen stuga o kan åka när man vill så fort man är ledig några dagar passar oss bra. Flört

[Forest]
11/17/12, 6:58 PM
#3

Så har man vart på Öland. stugan var liten o supermysig möblerad och allt ingick så som trädgårdsredskap så i sommar går man o klipper gräs med handjagare  med minst en pudel som står ivägen  Skrattande

Amandla
11/17/12, 7:32 PM
#4

Då fick ni den? Grattis! Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
11/17/12, 7:39 PM
#5

4 Japp, det är som min man sa det ska vara du som lyckas med sånt här, ren tur att jag såg den på blocket skulle bara spana på stuga att hyra nästa semester 1 vecka Skrattande  tackar ska bli så gött o vara på öland hur mycket man kan nu tillomed Flört

TjockaBerta
11/18/12, 7:58 AM
#6

Åh vad härligt det låter. Grattis! Ibland ska man ha tur också. Eller hur ? Hur långt blir det att åka för att komma till er paradis? Vi har ett litet enkelt hus i skogen och det är så skönt att åka dit året om. Grejen är ju att det inte är som hemma. Men utedass och -26 grader är lite i friskaste laget kan jag säga.

>>>Malum domesticum<<<

Annons:
[Forest]
11/18/12, 9:39 AM
#7

6 oja tur ska man ha :) Det är 26 mil att åka innan vi når paradiset.

Vad skönt att ni har egen liten stuga i skogen o visst funkar utedass man vaknar friskt till naturen på morgonkvisten Flört

ms-mee
11/18/12, 6:50 PM
#8

Grattis! Skrattande Vad kul!

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Kitten86
11/18/12, 6:52 PM
#9

Stort grattis, låter helt toppen!

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

[Forest]
11/18/12, 10:01 PM
#10

tackar Glad

Upp till toppen
Annons: