Annons:
Etiketterdagens-trådgratulationerhälsningarpresentationer
Läst 2468 ggr
JereMina
10/29/12, 11:02 AM

God förmiddag 29 okt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill önska alla pudelälskare en fin måndag Cool Här har vi -5 och växlande molnighet och barnbarnet Liam är här hos oss så det blir promenad då han badat färdigt Tungan ute

En bild tagen i helgen Kyss

Annons:
Amandla
10/29/12, 12:42 PM
#1

God middag på dig Jeremina! Jag sitter och äter frukost, sover alltid länge och äter därmed frukost senare än de flesta. Albin har just ätit sin mat också och en del av Pixies, hon är precis i starten av löpet och har inte så stor aptit direkt. Förutom på godis, det ska nog mycket till innan hon slutar vilja ha det Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
TjockaBerta
10/29/12, 1:14 PM
#2

Nu är det skollov men jag måste upp i vanlig tid ändå. Hade tid för ryggen. Ikväll ska Thomas och jag på unghundskurs.

>>>Malum domesticum<<<

ms-mee
10/29/12, 4:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God Dag! Glad

Här har vi 0 gradigt och det har snöat hela natten Skrattande Det är alldeles underbart ute och jag och Hubert är världens lyckligaste! :D 
Det gäller att passa på när den är här då det ska regna i veckan, så jäklar vad vi har busat Skrattande

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

[Forest]
10/29/12, 11:10 PM
#4

Go kväll säger jag innan jag ska gå till kojjs Flört

Idag har man jobbat sen hem mat sen iväg för köpa saker till göra en egen tv-bänk. Kommer bli snyggt men lecablock behöver torka till sen ska någ dom målas om och betsa bänksivorna. Jag har försökt plocka lite, vi städa lite pallar som vi har fått så jag fyna 2 mattor och lite annat :) Blir någ en till matta imorgon som jag tror passar i köket. har dragit hem lite färg så planen är att släppa lös sonen på måla en hel väg, han är duktig på måla o tänke varför inte låta han göra något eget i hans egna rum. På onsdag kommer de o tittar om det är fukt/mögel på utsidan/mellan väggarna då sonen vaknar och har astma. Så var det inte förut utan detta har kommit mer o mer….  Så vi har bytt rum med honom o datarumet hamna i hans rum, därav måla om planer :)

Jag ser annars fram till onsdag då jag är ledig o kan vara med dottern lite extra grejja lite hennes rum o göra det fint, gå på bio o mysa hon o jag.

Just det fick hem ett täcke idag som jag köpte via fokus på ccd forumet, satt kanon på Donna :) Hon har annars overall och ett rengtäcke men jag har saknat ett täcke på fröken. Donna tycker inte om att ta på sig men hon ogillar att bli för kall, så på mornarna här när det är frostigt ute så blir hon 3 benting igen ser helt knäppt ut.

Härliga bilder ni bjuder på det är så trevligt o se lite kort på fina pudlar Kyss

3 himmel vad snö ni redan har fått, jag trivs inte i kylan men införskaffa mig en varm jacka så nu ser man ut som en eskimå ute Flört

Ha det gott o go natt ! Skrattande

JereMina
10/29/12, 11:25 PM
#5

Amandla….jag sover också alltid länge. Det brukar vara så att de äter lite i början av ett löp har jag med märkt.

Hur är det med ryggen Berta? Låter spännande med kursen.

ms-mee…härligt med snöbus!

Forest…mycket stök hemma hos dig ser jag men mys med.

[Forest]
10/30/12, 10:09 AM
#6

5 oja det är lite stök här och på jobbet jag håller väl 100 saker i huvudet som behövs göras både hemma och på jobbet Flört Därmed ser man fram till ledig dag där man kan pusta ut o släppa 98 saker iaf sen mysa med familjen. Hundarna är inräknade i mysdags o de älskar verkligen långpromenader som tas då 2 gånger per dag isf 1 långpromenad o kortisarna.

Annons:
TjockaBerta
10/30/12, 4:36 PM
#7

#5

Ryggen är bättre. Jag kan andas igen utan att det gör så ont så man tror man ska gå åt.

Vi jobbar på med kurser för Thomas del. Han behöver ju lära sig att varva ner ute bland andra hundar och människor. Det blir långsamt bättre men det är mycket jobb.

>>>Malum domesticum<<<

JereMina
10/31/12, 12:16 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Kram till er alla Kyss

Upp till toppen
Annons: