Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2997 ggr
[Forest]
10/27/12, 10:06 AM

Tatuering motiv pudel

Jag har vart sugen på tatta mig och motivet ska vara en pudel :) Då jag tänkt lite hur jag är som person o vad som kan passa mig så tror jag mer på en teknad pudel som är rosa (lite rockabilly stuk)  bakom örat eller något liten annan pudel men bakom örat. Den ska inte vara plottrig med tanken på att den kommer bli liten, utan mer konturerna sen rosa. Vad tror ni om detta?

Annons:
Ketang
10/27/12, 10:54 PM
#1

Jag tycker det låter som en jätte kul idé! Hade själv gärna gjort något sånt, men är lite för mesig. Jag har en stor tatuering på benet och har sagt att jag inte ska ha så mycket mer nu. Men nåt litet vore inte så dumt…risken är ju att man inte kan sluta!

Men däremot är jag lite tveksam till placeringen. Vet ett par som tatuerat bakom örat och dom fyller i sina tatueringar ganska ofta för dom försvinner fort! Prata med din tatuerare och hör vad han/hon säger.

[Forest]
10/28/12, 8:57 AM
#2

1 aha så kanske det är med såna tatueringar att de bleks o blir fulare snabbare. Kul att du gilla iden jag är ju ingen 20åring längre men vad tusan jag har vart sugen i flera år nu på en sån iaf Flört

Ketang
10/28/12, 9:04 AM
#3

Har du funderat i många år tycker jag absolut du ska köra på din idé! Men fundera som sagt på om du verkligen ska ha den där.

Ålder spelar ingen roll! Jag gjorde min första och hittills enda när jag var 31år och strax innan gjorde svärmor sin första och hon är ju snart 65!

[Forest]
10/28/12, 9:22 AM
#4

3 mjo jag gjorde min första i panik ung gravid o smällrund gick upp över 20 kg därav kom en tatuering som jag vart missnöjd med, men den fixa jag iordning efter "bara" 13 år Flört Flört Sen dess har väl tatuering suget vart mer skulle villja göra en axeln o fram på överarmen något med liljor något kvinnligare mjuk där vill jag även få in min mans o barn namn.

Ketang
10/28/12, 1:10 PM
#5

#4 Kör på säger jag bara! Skrattande

Upp till toppen
Annons: