Annons:
Etikettallmänt
Läst 2142 ggr
Pudelbus
2012-10-14 17:40

Pudelmys

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fröken Lisa ville gå i ide från regn och rusk, så var ju bara att parkera sig i soffan så hon får sin vilja igenom Flört

Vad säger era vovvar om s*it vädret?

Annons:
TjockaBerta
2012-10-14 18:25
#1

Poo blir helt döv och fruktansvärt tung när det regnar. Helst går han inte ut utan ligger gärna kvar i soffan.

Thomas har inte fattat det där med dåligt väder ännu. Eller så bryr han sig inte. Han är lika glad regn eller sol!

>>>Malum domesticum<<<

Amandla
2012-10-14 18:47
#2

Albin bryr sig inte särskilt om väder så länge det inte blåser kraftigt, för då fryser han. Pixie är måttligt förtjust, och lilla Bella som är här igen några dagar, henne får man släpa med sig runt kvarteret och gissa om hon har bråttom så snart hon känner att vi vänder hemåt? Cool


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
2012-10-14 20:22
#3

Donna har struntat i vädret det är nu mer som hon känner att det blir kallt med om det regnar så då vill hon inte jätte gärna gå långis. Enja står kvar på trappan under tak o funderar på om hon verkligen var kissnödig- svaret blir alltid nej där Flört Men jag säger åt henne du kissar så gör hon det, värre är det med husse då står hon verkligen kvar där Flört

fidojunior
2012-10-14 22:35
#4

Den ena Junior bryr sig inte så mycket. Fido däremot vill bara hem om det regnar mycket, om man inte lurar honom genom att gå en annan väg haha. Tar vi den vanliga rundan vid dåligt väder så vet han vart han kan vända men går man andra vägar så hänger han bara med. En kväll gick jag med hundarna en långpromenad i ösregn, inte alls kul men de hängde på utan att streta emot. Cool

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

ms-mee
2012-10-15 13:19
#5

Elvis hatar regn, blåst, snö och allt väder. Utom sol, då får man inte in honom. Så fort man tar fram regntäcket kryper han ihop och visar tydligt att, "nej men jag behöver inte pinka" Tungan ute Sen får man släpa med honom ut.

Hubert däremot bryr sig inte alls. Han blir väldigt pigg och glad, men det tror jag är för att det är lite kallare när det regnar. Han är inte den som klarar av värme så så fort det blir kallare lever han upp. Höst och vinter är hans årstider! Skrattande

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Upp till toppen
Annons: