Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2095 ggr
[Forest]
2012-10-07 10:20

säljes-Först till kvarn

Vad ska man säga om dessa anonnser? Säljes billigt först till kvarn, är det en cyckel eller annat hade jag inte reagerat men djur…. Självklart är det till 99% oreggade men iaf det är djur inte en sak man säljer. Jag ska inge hänga ut anonnsen här men enkelt hittar man den under "dvärgpudel". Har lite hobby o spana på anonnser Flört 

Vad anser ni ser det helt okej ut om tiden är lite dåligt lockar det till snabba köp? kan man pruta ner oxå som man gör på en bil,cyckel,soffa osv Obestämd

Annons:
LisaAL
2012-10-07 11:17
#1

Gräsligt tycker jag! Hickar också alltid till åt "vid rätt köpare kan priset diskuteras"?? Vaddå liksom?

[Forest]
2012-10-07 11:21
#2

1ja du ska man pruta oxå om man anser sig vara bästa familjen för hunden? Tyst

LisaAL
2012-10-07 17:50
#3

#2 Ja! Eller är det så att köparen verkar galen så kostar hunden 6000. Annars bara 4000????

[Forest]
2012-10-07 20:25
#4

3 hahah kanske skulle det finnas såna tester idiotägare dyr hund bra ägare billigare hund Flört

TjockaBerta
2012-10-08 12:03
#5

Först till kvarn låter inte så trevligt. Antagligen är det tänkt att få valparna att låta mera attraktiva. Att det finns många som vill köpa.

Jag såg annonsen och det var just sånt jag ville undvika när jag köpte valp i våras. "Tyvärr saknas stamtavla" Då ska man inte ta valpar.

Priset kan diskuteras har jag mera förståelse för. Man sätter ut ett högre pris i annonsen för att bli av med folk som bara vill köpa billigt. Men känner man att hunden får det bra vid tex en omplacering så är man glad att man hittar rätt person.

(Jag fick min hund gratis trots att det fanns ett pris i annonsen och det var inte jag som prutade. Jag stod med pengarna i handen men säljaren tog inte emot dem) Seriöst eller inte? Vet faktiskt inte.

>>>Malum domesticum<<<

Upp till toppen
Annons: