Annons:
Etiketterkurserträffar
Läst 2423 ggr
michellesgizmo
10/1/12, 2:01 PM

Hundpromenader? Valpträffar?

Hej. 
Jag skulle tycka att de vore jätte kul att ordna hundpromenader eller valpträffar, för jag tycker de är så roligt att se min hund leka med andra i samma storlek, för där jag bor är det mer pitbulls och amstaff hundar och vill dock inte att han leker med vem som helst.

Men jag bor i Stockholm, så skulle kunna tänka mig att åka var som helst i princip bara för mitt hjärtas skull, är det några som skulle vara med på det?

Hoppas det i alla fall..

Annons:
Amandla
10/1/12, 2:24 PM
#1

Är du med i Svenska Pudelklubben? De har avdelningar och ombud över hela landet som anordnar bland annat pudelpromenader och en hel del andra aktiviteter. Klicka på länken och sen klickar du på "Avdelningar" så ser du vad som finns. Du hör till Mellansvenska, håll muspekaren över det ordet så ser du alternativen.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
10/1/12, 5:26 PM
#2

är du med i fb så kanske det finns en hundsida för din stad med, jag är med pudel i östergötland o där anordnas många promenader, ringträning o klippkurser mm kanske finns det liknande sida för Sthlm med Flört

TjockaBerta
10/4/12, 11:01 AM
#3

Jag bor också i Stockholm men det är ju stort. Nu skulle jag vilja ha lite pudelkompisar också. Thomas leker bra med andra hundar men man ser ju att han föredrar den pudelblandis som vi känner.

Nu missade jag pudelpromenaden i Täby i helgen och då är det långt till nästa.

Pudelklubben i Stockholm ligger lite för långt bort för att passa mig. Täby är också långt men ligger bättre till.

Bökigt det här.Skrattande

>>>Malum domesticum<<<

Amandla
10/4/12, 11:53 AM
#4

# 2 Eller så gör du som Forest föreslår, kollar in alla de grupper som finns på Facebook.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: