Annons:
Etikettallmänt
Läst 1923 ggr
TjockaBerta
9/29/12, 5:09 PM

Poo hjälper pudel Thomas

Tidigare har jag skrivit om hur Poo lurar Th. Nu ska jag beskriva hur han också hjälper honom.

På valpkursen vi nyss gick fick jag som tips att ge Th en leksak när vi kommer hem för att han ska kunna lugna ner sig. Han är närmast hysteriskt glad och ibland är man rädd för att han ska göra illa sig.

Vi gjorde så vid två tillfällen. Jag ropade till husse att han skulle hämta en leksak till TH. Tredje gången vi kom hem sprang Poo in och hämtade ett mjukisdjur och gav det till TH.

Husse trodde först att det var en slump men även han förstod när det sen hände varje gång vi kom hem.

Jag talar oftast till Poo i hela meningar och han förstår det mesta. Finaste hunden.

>>>Malum domesticum<<<

Annons:
Amandla
9/29/12, 10:06 PM
#1

Åh snälla, kan du försöka filma dem? Skulle vara så kul att se! Och visst är de smarta de små liven Skrattande


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
9/30/12, 12:29 AM
#2

Sött att han ser att matte o husse behöver hjälp snabbt med hitta något til lsysselsätta lillebror Flört Mycket smart hund du har Skrattande

JereMina
9/30/12, 12:32 AM
#3

Det låter hur bra som helst Flört

TjockaBerta
9/30/12, 9:28 PM
#4

Det är den bästa hunden någonsin. Han kan verklligen allt. Han har lärt mig agility och sök och så mycket mera som jag inte visste att jag kunde.

(Förra hunden lärde mig att jag skulle gå på promenad när hon gick ner på vägen och satte sig där :))

Det är bra att man lär sig av sin hund hela tiden. De kan verkligen uppfostra en. Skrattande

>>>Malum domesticum<<<

TjockaBerta
10/4/12, 11:07 AM
#5

#1

Jag är inte så bra på film och sånt kanske jag försöker någon gång.

Annars är du välkommen att se dem IRL om du har vägarna förbi.

Skrattande

>>>Malum domesticum<<<

Amandla
10/4/12, 11:52 AM
#6

#5 Haha, ja man vet ju aldrig Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Upp till toppen
Annons: