Annons:
Etiketttillbehör
Läst 4652 ggr
Pudelbus
9/20/12, 11:37 PM

Har sytt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har börjat sy lite smått. Detta är andra klädesplagget jag fixat :)

Det ska på lite mer reflexer imorgon,den är fodrat med en gammal tröja så den är varm och skön i höst.

Annons:
JereMina
9/21/12, 12:40 AM
#1

Fint, vad du är duktig Flört

Pudelbus
9/21/12, 1:22 AM
#2

Tack så mycket :) kanske inte så duktig som jag kan bli med lite övning ;) Men jobbar på det.

JereMina
9/21/12, 1:33 AM
#3

Övning ger färdighet och du kommer att bli ett proffs Skrattande

TjockaBerta
9/21/12, 11:57 AM
#4

Oh så fint. Det är bra om man kan sy själv för då får man grejer som är som man vill ha. Önskar jag var lika duktig som du.

>>>Malum domesticum<<<

fidojunior
9/21/12, 6:14 PM
#5

Vad fint, gillar reflexen också. Skrattande

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

[Forest]
9/21/12, 8:16 PM
#6

Himmla fint :) Ser bra ut, om du har kvar lite tyg så kan jag varmt tipsa om testa o sy skor oxå det brukar uppskattas. Bra sytt jag är helt värdelös på trä symaskinen så ni kan ju tänka er hur bra jag är på sy Flört

Annons:
Kitten86
9/21/12, 9:47 PM
#7

Om det ändå var själva syendet som var problemet. Så fort jag lånar min mors symaskin så hakar den upp sig, den verkar ha nått emot mig…

Men jag pysslar gärna med diverse. Så vill jag ha täcken eller något dylikt så klipper jag till bitarna och fixar det mesta, sen hyr jag in min mamma som faktiskt kommer överrens med symaskinen :)

TS: Snyggt jobbat!

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Pudelbus
9/21/12, 10:00 PM
#8

Tack så mycket alla :)

6, ja, hade lite planer på ett par skor :)

7, haha, jag har också lånat mammas symaskin. Den fick för sig igår att den bara ville backa. Men löste det med lite våld Obestämd

Kitten86
9/22/12, 5:08 PM
#9

#8
Hmm, låter nästan som samma historia. Jag har inge tålamod till sånt där när det inte fungerar.
Har faktiskt sytt (med sy hjälp då) 1 värmetäcke till min sheltie och sen sytt ett värme- och ett regntäcke till min kompis sheltie också :)

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Amandla
9/23/12, 7:41 PM
#10

Kul att ni  syr! Även om det inte alltid blir perfekt så lär man sig ju allteftersom. Jag har sytt ett regntäcke åt min hane, det är ett löstagbart varmt foder till som jag sätter i på vintern.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
  • Redigerat 8/12/22, 10:46 AM av Amandla
JereMina
9/24/12, 11:32 PM
#11

Molly skulle haft ett regntäcke då hon avskyr regn och att bli blöt..

#10 Fiin Flört

Pudelbus
9/30/12, 9:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Igår pyssla vi ihop en "kampleksak" mycket uppskattad av fröken pudel, hållbar är den också :)

[Forest]
10/1/12, 5:58 PM
#13

 12 får gärna visa bilder hur du gjorde denna Glad eller om du gör en ny så ta gärna lite bilder bitvis hur du gör + lite text tycker allt sånt här är roligtKyss  Kanon snygg ser den ut o vara o man ser verkligen att hon gillar sin nya leksak med Skrattande

Annons:
Pudelbus
10/1/12, 9:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

#13 Hittar inte den beskrivningen jag gick efter, men kan göra ett försök att förklara och visa bilder imorgon :)

Nya "snusnäsduken" för idag :)

JereMina
10/1/12, 11:38 PM
#15

#14 Så fint Glad

[Forest]
10/2/12, 9:10 PM
#16

14 oj så fin Kyss

Pudelbus
10/3/12, 10:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Tack så mycket :)

Blev en till sådanhär leksak idag, så kul att pyssla lite. Fastnade så i det att den blev lite lång 34 cm plus handtaget ;)

Här är en beskrivning hur man gör dom

http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_405165&v=3lEemn7RK-A&src_vid=RINnN2fEHIo&feature=iv

sen använder jag fleectyg eller annat tyg. Superskoj att pyssla. Skulle kunna göra hur många som helst, haha. Lätt road Flört

ms-mee
10/4/12, 10:48 AM
#18

Åh, såna gör jag också åt hundarna. Men här tar jag gamla sängkläder :D
Går hem hos alla hundar!

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Pudelbus
10/4/12, 4:59 PM
#19

Ja, dom är väldigt poppis Glad

Pudelbus
10/12/12, 12:12 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Lisa vill vara pirat till halloween, så matte fick ju snällt fixa det.

Annons:
[Forest]
10/12/12, 10:31 AM
#21

17 tackar ska genast in o kolla :) 20 himmla snygg med, hon ser tuff ut i den Kyss  Så söt hon är lilla Lisa.

Jag ska själv köpa symaskin i dagarna här, men jag tänkte sy tikskydd detta eftersom jag är så trött på mig själv…. Donna löper o har svart skydd och hon är själv svart = släpper ut dom o sen så kissar hon ner löptikskyddet nästan varje dag har det hänt. Snacka om att man är totalt klonk på missa ta av det på morgonen Tyst klantmatte nr 1 det är jag… Iaf har ni tips på vad för matrial som är bäst att sy tikskydd i? lär få sy 100 st innan en blir bra men det får väl gå, ska iaf göra i någon färg så jag ser vad man missat ta av Flört

Pudelbus
10/23/12, 3:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

#21 Har du kommit på något bra matrial? :)

Idag blev det en fluga åt pudelskrutten Tungan ute

[Forest]
10/25/12, 10:45 AM
#23

22 inhandlat lite och ska ta en gammal tröja o testsy lite med. Jag ska iväg på lördag förhoppningsvis till tygbutik för att köpa lite bra tillbehör med och fler färger på sytrådarna. Snygg rosett Kyss

Upp till toppen
Annons: