Annons:
Etiketttillbehör
Läst 5806 ggr
[Forest]
2012-09-13 08:42

Har ni tips på täcken och overaller

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är ute efter köpa ny overall till Donna jag tror lite på att det blir mer vinter i år. Så jag tar gärna imot tips på bra overaller o täcken som gärna är bra för pälsen med Glad

Annons:
wintermynta
2012-09-13 15:49
#1

Om det är bra för pälsen vet jag inte men när det är riktigt kallt -10 så kör jag underställ och vintertäcke till Gusten av märket Hurtta. Nu har dom tyvärr slutat sälja understället med vintertäcket finns kvar.

wintermynta
2012-09-13 15:51
#2

Den här svarta har han.

JereMina
2012-09-14 00:47
#3

Inne på facebook är jag med på en sida/grupp där de visar upp och säljer olika kläder till nakenhundar. Kläderna funkar mycket bra på pudlar, jag har en overall till Molly Flört

[Forest]
2012-09-14 07:54
#4

1 nja jag tror inte fleece är inte den bästa, har med den svarta till Donna men förra året fick jag verkligen borsta henne varje kväll pga overallen gjorde att ho´n fick mycket tovor :S

3 anttans har inte fb men kan någ andvända dotterns fb sida om det är så vad heter den? Flört Kanske kan kolla även på chinese crested fokus om de har lite tips där :)

Kitten86
2012-09-14 20:17
#5

Jag har ju ingen fullpälsad eller utställningsfrisyr på min hund men tycker att Hurttas overall (och täcken) fungerar jättebra när det är riktigt kallt ute på vintern och när det är mycket snö.

Annars vet jag inget bra märke som sitter bra, och värmer bra.

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

[Forest]
2012-09-15 09:21
#6

5 Donna är inte så jätte kortklippt, jag har inte svarta hurrta till Donna haha jag har den röda Flört Köte billigt på tradera o satt verkligen kanon bra på lilltösen förra vintern, ska prova o se hur den sitter i år tror hon växt något.

Jag är inte bra på sy själv men kolla lite på blocket http://www.blocket.se/ostergotland/Stort_parti_tyg_42524554.htm?ca=14&w=1 ser jag rätt finns det även fodrat kanske kan man sy något om inte lite bäddar o sånt.Flört

Annons:
Wisby9211
2012-09-20 07:23
#7

Jeramina - vad heter den gruppen ?

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Upp till toppen
Annons: