Annons:
Etiketterdagens-trådgratulationerhälsningarpresentationer
Läst 2243 ggr
[Forest]
2012-09-12 11:36

Go dag Ondsdag 12 sep

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ledig ledig ledig idag Glad 

Idag har vi en extrahund att gå ut med och givetvis har jag sett till att den grabben fick arbeta och gå en bra långpromenad. Jag drog med mig andra grannen som vara förare till honom under spårning. Det funka bra att lägga ut 3 olika spår och rikta in dom på egna spår fast inte samtidigt. Enja spåra först swich så försvann hon o sen kommer hon tillbaka för att visa här titta här har jag hittat det jag skulle Flört markerar bra och skäller gräver med frambenen, japp där hade matte gömnt leksaken under en sten. Den får man när man är duktig så hon fick stolt tillbaka o visa sitt "byte"

Spår 2 är kort enkelt och inte så snäva svänger det är Donnas spår, henne får man ha jätte tydligt start till sen bär det av, det är inte så långt men hennes leksak hade jag kilat fast i en buske 1 cm över marken. Hon därimot hämntar inte mig utan strerar själv loss bytet o sen ska hon springa som en stolle med den Flört 

Spår 3 Chalis spår- Markerar tydligt starten något längre än Donnas och även en snäv sväng. han spårar mycket bra inte så snabb men säker som en ånglok går han fram, jag hade dragit 2 saker mattes ena tröja (som jag fick andvända) och en leksak, han ville bära en pinne som belöning.
Efter detta kan jag säga att hundarna är nöjda ligger o sover, chalie gick raka vägen in till sig o sin bädd :)

Jag bjuder idag på en tokig bild inte bra men ni ser hur roliga våra hudnar ser ut när dom busar Tungan ute

Annons:
TjockaBerta
2012-09-12 12:51
#1

Vad kul det ser ut med en pudelkompis. Det verkar som om pudlar trivs bäst med andra pudlar.

Jag önskar jag kände någon lämplig lekkamrat till Thomas.

>>>Malum domesticum<<<

wintermynta
2012-09-12 19:27
#2

Hahah vilken underbar bild. PÅminner om GUstens idag som hade fullkomligt glädjefnatt.

[Forest]
2012-09-12 20:20
#3

1 Det är lite så jag tycker, Enja o Donna är två jätte bra kompisar de är två busfrön gillar spring o jagaleken, men oxå dutta rumpan o brottas. Men andra pudlar leker dom oxå men då är det bara mer jaga leken helt galna kan de vara Tungan ute

2 haha ja du så där springer dom flera gånger per dag. När jag verkligen ser lyckan på Enja är när vi går vid någon stor åker japp stor skitig åker, då ska ni se pudelfnattet himmel vad hon springer Donna som annars är jätte snabb hon har inte en chans att ta Enja då Flört Springer runt runt runt och som en stor 8, bästa är om det finns vattenhinder oxå o vips har man ju missat den o får nedslag. Var synd att jag missa ta med mig kamran i söndag för då var det två st lerhundar som var helt överlyckliga Tyst

Amandla
2012-09-12 20:25
#4

Här är vi förkylda, först blev mina söner sjuka och nu är det min tur. Gudskelov verkar det gå över rätt kvickt. Å så är jag hundvakt en dryg vecka framöver åt en liten Bella, toypudel som är grymt mattesjuk och har pipit tre timmar i sträck stackarn. Men hon har tystnat nu, hoppas hon sover en stund…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
2012-09-12 20:28
#5

4 krya på dig trist att du är sjuk när du har en extrahund med. Hoppas att hon snart kopplar av o kan umgås lite oxå med er utan att känna sig dumpad av sin lilla matte Flört

Amandla
2012-09-12 20:34
#6

Tack! Bella har varit här ganska många gånger senaste månaden och det går klart bättre och bättre för var gång, så det ska allt gå fint Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Upp till toppen
Annons: