Annons:
Etiketterbilderfilmeryoutube
Läst 2331 ggr
TjockaBerta
9/7/12, 12:16 PM

Två snygga pudelkillar

Nyklippta

DSC_0230.JPG (1502×845)

>>>Malum domesticum<<<

Annons:
Amandla
9/7/12, 2:21 PM
#1

Fina grabbarna! Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
9/8/12, 8:45 AM
#2

WOW vilka godningar Kyss

fidojunior
9/8/12, 10:02 AM
#3

Vad fina de blev! Cool

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

TjockaBerta
9/8/12, 11:27 AM
#4

Snygga och lättskötta. Skrattande

>>>Malum domesticum<<<

TjockaBerta
9/9/12, 12:49 PM
#5

En bild till på de nyfriserade.

Man kan se på bilden att Poo har problem med synen tycker jag. Vad säger ni andra?

Jag är väldigt nöjd med dörrmattorna för 4,- styck. De är perfekta att ställa vovvarna på när man ska göra nåt. De har gummi på baksidan och ligger stilla och hundarna halkar inte runt på dem och det verkar som att de gärna lägger sig på dem när man ska borsta.

DSC_0235.JPG (1502×845)

>>>Malum domesticum<<<

[Forest]
9/9/12, 1:20 PM
#6

5 klipper du dom helt själv? superfina vart dom.har du märkt något att Poo verkar ha problem med synenannars i vardagen. Är det så så kan man kolla detta med vetrinären. Jag tänkte på dessa dörrmattor verkligen kanon jag kör med min mans gammla musmatta en stor mjuk-musmatta, den är smidig då den är lätt att få hårfri med :) Men betydigt dyrare än ditt tips där, vart har du köpt dessa dörrmattor?

Annons:
ms-mee
9/9/12, 2:26 PM
#7

Fina killar :D

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

TjockaBerta
9/9/12, 2:45 PM
#8

6 IKEA så klart. :-D vi köpte 20 st. Några i bilen på sätet under filten så det inte blöter igenom vid dåligt väder eller åksjuka. Några till hund skötsel. Några i garderoben i hall att ställa blöta skor på osv. Och en uppsättning på landet. Jag har inte klippt själv. Jag lämnar bort dem men mellan klippningarna håller jag efter det värsta. Poo ser jättedåligt, det vet vi. Det är inte starr men troligtvis PRA (Tror jag det heter) Pupillerna är helt vidgade hela tiden så ögonen är som oljigt vatten , mörkblått och helt blanka. 7 Tack, tack :-)

>>>Malum domesticum<<<

[Forest]
9/9/12, 2:55 PM
#9

8 är aldrig på ikea man ska dit snart o köpa diskbäntar för göra dom till databänk :) ska köpa på mig flera mattor då med Flört

wintermynta
9/10/12, 1:12 PM
#10

Shit va snygga dom blev!! Väldigt bra tips ang borismattorna. Har ju ett gäng till råttorna men aldrig tänkt på att använda dom vid klippning/trimning

JereMina
9/14/12, 12:51 AM
#11

Såå fina, vilka snyggingar *sötnosar* Kyss

Upp till toppen
Annons: