Annons:
Etikettallmänt
Läst 3890 ggr
Kitten86
2012-08-29 22:03

Wunderbaum :)

Ja, en lång historia kort. Min mamma har varit hundvakt åt mina hundar medans jag jobbat. Hon åkte en del bil och min kära krulltott bara ÄLSKAR att åka bil….!!

Till hela historien hör också att min syster ryckt av hela påsen på en wunderbaum, som sen hamnat mellan sätena… Just där min hund gärna ligger. Så just nu har jag en vandrande, krullig, wunderbaum hemma Foten i munnen Säga vad man vill men han luktar inte äckligt iaf med tanke på att wunderbaumen luktar syrén. Finns ju betydligt värre dofter en pudel kan sprida efter lite ingnidning.

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Annons:
Amandla
2012-08-29 22:59
#1

Hehe, inte för att jag gillar de konstiga lukterna som är på såna doftgrejor, men det finns värre det måste jag hålla med om Tungan ute


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Kitten86
2012-09-01 21:46
#2

Nej, fast jag har hittat ett märke med helt klockrena dofter. Denna luktar verkligen nyutslagen syren!!

Men som sagt, han skulle kunna lukta något mycket värre…

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

[Forest]
2012-09-01 23:28
#3

hahah kan tänka mig hur han luktar :) Vad är det för märke jag har svårt för dessa lukter ofta så sitter jag o sen är det STANNA BILEN NU- sen spyr jag och sitter med migrän. Min man säger va fasen köper du skiten för när du inte klarar av dom. Men jag åker med syrran o hennes bil luktar alltid så gott, kanske för de är X antal månader gammal hennes wunderbaum  Flört Nu blir jag lite OT igen men har ni bra tips på mildare sorter så får ni gärna tipsa om dom.

JereMina
2012-09-02 23:43
#4

Så roligt att läsa Glad

Kitten86
2012-09-03 15:04
#5

#3
Lite OT är alltid kul, då kommer vi ju vidare i våra diskussioner!! Kan fota och visa. Kommer inte ihåg rent ut vad den heter. Finns med doften av melon, svartvinbär, citrusfrukt och syren (vad jag vet iaf). Öppnar man bara försiktigt och lite åt gången så doftar det milt och gott lääänge!

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Kitten86
2012-09-07 21:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

amandla

Det här är det märket som jag använder. Luktar jättegott :)

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Annons:
[Forest]
2012-09-08 08:44
#7

6 aldrig sett denna men ksa självklart hålla utkik efter detta märke. den var fin måste jag säga oxå Flört

Kitten86
2012-09-09 15:26
#8

#7
Ja, verkligen. Inget träd här inte :)

Nej, inte jag heller fram tills att ena OkQ8 här hemma skaffade in denna i början på sommarsäsongen (köpte min första i maj/juni tor jag), därefter har de ofta sålt slut… Så nu här om sistens köpte jag 5 stycken på en gång Skrattande

Sen finns märket i svartvinbär, melon och citrusfrukt som doft också. Min pappa har köpt svartvinbär och han säger att det luktar gott (inga kommentarer han bara sprider omkring sig om jag säger så!)

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Upp till toppen
Annons: