Annons:
Etiketterköpessäljeserbjuds
Läst 6641 ggr
TjockaBerta
7/26/12, 12:03 PM

(K) 12-07-26 Hundfön till pudel

Jag är intresserad av en fön till mina hundar. Det måste inte vara en väldigt avancerad modell eftersom jag bara badar och fönar till husbehov. Det viktiga är att den fungerar som det är tänkt.

Med eller utan stativ är inte heller så viktigt. Men det får inte vara för dyrt.

>>>Malum domesticum<<<

Annons:
Amandla
7/26/12, 12:33 PM
#1

Jag hade turen att få köpa en Liberty begagnad av en god vän. Håll utkik på Blocket mfl sidor. Annars kan du köpa en gammal dammsugare som det går att flytta slangen från insuget till utblåset, då går det att föna med den. Jag hade en sån tidigare. Sen beror det förstås på hur mycket pengar du tycker är för dyrt, det finns riktigt bra slangfönar på 4dogs som kostar dryga 2000 kr.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
TjockaBerta
7/26/12, 1:08 PM
#2

Oh dammsugare vad bra!

Jag ska genast höra med gubben som sålde dammsugare m.m för några år sedan. Han vet allt om hur man använder en dammsugare vilket kan vara praktiskt ibland Flört

Jag står och håller den lite avigt så tar han genast över och dammsuger klart.

Jag har spanat på Blocket men inte hittat någon ännu iaf.

>>>Malum domesticum<<<

Amandla
10/4/13, 2:37 PM
#3

Hur har det gått, TB? Har du fått tag i någon bra fön?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
TjockaBerta
10/5/13, 7:58 AM
#4

Nej jag har ännu inte köpt någon fön. 

Det var mest akut i somras då Thomas var tvungen att badas var annan dag. Då var jag rätt trött på handfönen.

Som tur var blev han av med sina fukteksem efter kuren så nu är vi tillbaka i vanliga rutiner. 

Husse tycker att det räcker med handfönen jag köpte till hundarna för något år sen. Jag får väl respektera det.

Dyker det upp ett riktigt bra erbjudande får vi se 😃

>>>Malum domesticum<<<

Amandla
10/5/13, 10:53 AM
#5

Om utifall att det blir ändring så är den här nog den billigaste blastern (med slang, hårdblåsande så vattnet slås ur pälsen, mycket effektivt) jag sett på länge, priset är inkl. frakt:  http://www.4dogs.se/fonar/fonblaster-2


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: