Annons:
Etiketterdagens-trådgratulationerhälsningarpresentationer
Läst 2634 ggr
[Forest]
7/20/12, 9:41 AM

Go dag Fredag 20 Juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vart ute på morgonpromenad sov ända till halv nio, dricker mitt kaffe o skriver lite Glad Vad ska ni göra denna härliga dag? Här skiner solen o det verkar faktist bli skönt väder idag vi får väl hoppas på det bästa Cool

Själv så börjar jag jobbet klockan ett, så innan det ska jag vika en härlig fint tvätthög som jag sparat i tvättstugen, ska gå ut med hundarna och sen ska jag handla lite mat så sonen kan laga dottern o han en lite mat. Är ledig lördag så vi har planerat att åka o hälsa på Enjas sista valp som bor kvar, o pussa på honom lite extra. Enja har vart hemma i ett par veckor nu och verkar inte sakna valparna alls, hon är jätte glad o kramgo som vanligt busar som bara den med Donna Glad Det är nu man verkligen förstår hur mycket hundarna får ut av varandra. jag tog lite kort häromdagen men det var den lillla kamran jag hade med mig fattar itne varför jag ska envisa mig om andända den då bilder blir så dåliga, men men tänke iaf visa er några.

Jag hoppas alla får en bra trevlig Fredag Skrattande

Annons:
[Forest]
7/20/12, 9:44 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Donna ler ofta hon ser jätte rolig ut, det är ofta åt mig hon ler åt lufter lixom hela sin överläpp, hon har inte underbett men man kan tro det. Här iaf ser ni på dålig bild tänderna framifrån Flört

[Forest]
7/20/12, 9:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

och här är hon på sidan man ser lixom hur hon är på G att le där kolla in överläppen hur den är spänd, jag tycker hon ser så söt ut Kyss

TriciaMcMillan
7/20/12, 1:15 PM
#3

Tjoho!

Här uppe i Kiruna är det soligt och fint, men blåser kalla vindar och termometern visar endast 12 plus. Brrr…

I dag ska jag nog försöka träna lite lydnad med Trillian (ska tävla snart :S ) . Hinna med att besöka makes mormor och morfar för vi har inte varit där på så länge. Och i kväll är det nattjobb som gäller.

Ska också försöka fixa in bilder på datorn. Har dåligt samvete för har lite bilder på en vovve som jag ska skicka till ägare och nu har det gått typ två månader utan att jag lagt in dem på datorn. Så ska väl försöka fixa det i dag då. Måste bara hämta datorn från husvagnen och leta fram en sladd för jag glömde min hemma i Karlstad :S

Hjälp mig att vinna en Ipad i Framtidsguidens tävling! Rösta på Elisabeth Qvarnströms bidrag här: http://framtidsguiden.kau.se/vote.php?v=10. Tack!

Amandla
7/20/12, 3:25 PM
#4

Gott att få läsa lite av vad ni har för er!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
  • Redigerat 2/14/21, 1:54 PM av Amandla
[Forest]
7/20/12, 7:56 PM
#5

Pölsa minns man hur kan man glömma honom i den filmen omöjligt då han som lyfte filmen enligt mig o min man iaf Skrattande

Upp till toppen
Annons: