Annons:
Etikettoff-topic
Läst 5123 ggr
Wisby9211
7/18/12, 7:47 PM

Äntligen får ni se!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu gick det ÄNTLIGEN att ladda upp bilder! Efter typ sådär 1 månad!

Så här har ni en bild på huset vi har flyttat till, lägger in mer bilder i morgon!!

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Annons:
Amandla
7/18/12, 8:00 PM
#1

Oj vilket stort hus! Jättefint Skrattande Hur trivs ni?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
7/18/12, 9:22 PM
#2

Himmel var stort, ser verkligen jätte fint ut Glad

fidojunior
7/18/12, 10:26 PM
#3

Ser stort och fint ut :)

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

Kitten86
7/18/12, 11:07 PM
#4

Verkligen en stor och fin villa..!!

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

ms-mee
7/18/12, 11:21 PM
#5

Åh! Jäklar vad fint :D

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Wisby9211
7/19/12, 3:53 PM
#6

Det är helt underbart att bo här! ska lägga in lite fler bilder strax :)

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Annons:
Wisby9211
7/19/12, 3:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Tomten!

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Wisby9211
7/19/12, 3:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Uppfarten och stallet på sidan

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Wisby9211
7/19/12, 3:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Vardagsrummet . . .

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Wisby9211
7/19/12, 3:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Brasan i vardagsrummet!

Fler bilder kommer, måste hitta USB-Kabeln :P haha

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

[Forest]
7/19/12, 7:32 PM
#11

Vad stort och fint det ser ut att vara Skrattande även inne ser jätte fint ut. Jag hoppas verkligen nu Madde att du vilar lite oxå o njuter av sommaren. Du bor vackert så njut ta en stol o bara ta det lite lungt o fint ibland med Flört

TriciaMcMillan
7/20/12, 1:12 PM
#12

Gud vad härligt hus! Bra utrymme för både er och hundar. Har ni andra djur också, typ hästar tänkte jag på? I så fall är det ju perfekt med stall.

Hjälp mig att vinna en Ipad i Framtidsguidens tävling! Rösta på Elisabeth Qvarnströms bidrag här: http://framtidsguiden.kau.se/vote.php?v=10. Tack!

Wisby9211
7/20/12, 3:08 PM
#13

Jag har haft häst och ska skaffa häst igen till sommaren nästa år, då jag vill börja tävla. Lite att fixa innan häst kommer in i livet igen, tex jag vill ha körkort först :)

Sen har vi tre katter :P

Japp, ska vila så mycket som möjligt , har inte sovit en hel natt nu på 5 dagar då jag får för mig att det spökar i huset :P

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Annons:
[Forest]
7/20/12, 8:03 PM
#14

13, gammla hus är det inte omöjligt jag har mycket svårt o tro att eran inneboende är ondsint iaf OM ni nu har en inneboende. Vi har en här i våran lägenhet han kan peta lite på mig o störa lite det är framförallt i datarummet som han trivs i ;) Sovrummet har vi i fred efter jag sagt ifrån men visst märker vi av hundarna hur de beter sig, kan tillomed skälla på honom. Men som sagt du ska inte vara för skärrad o rädd. Flört

Wisby9211
7/21/12, 11:23 AM
#15

Disco sover hos mig nu och inatt fick jag sova hela natten, vaknade en gång och bad killen släcka lampan :P

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Amandla
7/22/12, 11:39 AM
#16

Madde, andar finns överallt och följer oss. Oftast när det händer saker omkring oss så är det våra egna anhöriga som vill ha kontakt, det är väldigt sällan någon annan.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Wisby9211
7/22/12, 3:00 PM
#17

Men jag känner ingen släkting som dött förutom min farmor som jag aldrig träffat dog för 1 månad sen!

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Kitten86
7/22/12, 4:11 PM
#18

Kan mycket möjligt vara någon som "kommer med huset" och allt som oftast vill de inge illa, bara visa att de finns…. Vi har flera i huset som jag bor i och de kan visst busa ibland annars är det mest småsaker som händer, tillsynes just för att göra sig påminda om att de finns.

Stort och fint hus!! Kul med häst igen, men ska du tävla förstår jag att du vill ha körkort först…!

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Amandla
7/23/12, 2:11 PM
#19

Madde, du har såklart massor med släktingar bakåt i leden som vill hälsa på dig! Man behöver inte känna dem, de bryr sig om en ändå. Om du får barnbarnsbarn efter att du själv dött så vill du nog se till dem så de har det bra Flört Är man dessutom öppen så ser andarna det som ett ljus och dras dit. Lär dig att stänga ner så lugnar det sig säkert. Gå in på Hjälptråden på Övernaturligt, där hittar du goda råd om hur du ska hantera det.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Wisby9211
7/27/12, 12:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Har får ni en bild på vårat rum, sovdelen. svart fondvägg och vitt överallt annars :P

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Annons:
[Forest]
7/27/12, 12:27 PM
#21

20 snyggt :)

Amandla
7/30/12, 2:46 PM
#22

Blir lite lätt avis på er, stort hus med stora rum och stor trädgård! Finns det något som inte är tillräckligt stort? Flört Garderoberna?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Wisby9211
7/30/12, 6:23 PM
#23

Ne vi har en stor Walking-in garderob ;) Haha. Nått som är litet är nog toaletten nere, liten dusch, toa och handfat endast!!

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Amandla
7/30/12, 6:44 PM
#24

Ahhhh *drar en lättad suck* SkrattandeFlört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Wisby9211
7/30/12, 9:11 PM
#25

Haha :)

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

JereMina
8/1/12, 12:15 AM
#26

Vilket härligt hus och så mysigt

Upp till toppen
Annons: