Annons:
Etiketterhälsasjukdomarolycksförebyggande
Läst 5106 ggr
Wickis
2012-07-12 18:13

Pudelvalp tappar tänder??

Vi fick hem vår hund igår och nu så såg mamma en tand på golvet. Han är 6 månader, är det normalt??? Dom tappar ju valptänderna osv.. men är det vid den här åldern? Obestämd

Annons:
Kitten86
2012-07-12 21:40
#1

Låter som byte av valptänderna…

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Wickis
2012-07-12 22:36
#2

Jaa. Bra då slipper jag va orolig. Uppfödaren sa att han höll på att göra det men jag ville bara vara på den säkra sidan. :)

Tack!

[Forest]
2012-07-13 09:54
#3

Ja, låter som han byter tänder :) Visst var det en mellanpudel ni skaffa? Hur går det? Du får gärna bjuda oss på bilder Flört

Wickis
2012-07-13 13:36
#4

Aa det är en mellanpudel. Håller på att flytta över bilderna från kameran och mobilen. Det har varit fullt ös här hemma så jag har inte hunnit göra så mycket annat. ;)  Jag hade läst att dom är lättlärda men han vi har redan lärt honom sitt! FörvånadSkrattande

[Forest]
2012-07-13 20:44
#5

4 eftersom han är rätt ny för er så skulle jag ta det lite soft med lära ut, det är förvisso inte så mycket o kräva tycker jag lite konster. Pudlar är lätt lärda, men jag måste erkänna Donna är inte den lätt lärda sorten detta tror jag beror på tidigare hemet inte arbeta något alls med henne med något, inte änds promenader. Men sitt, snurra runt, dansa och torka fötterna (sprätter med bakbenen) detta har jag klickat in på henne.

Upp till toppen
Annons: