Annons:
Etikettallmänt
Läst 2547 ggr
LisaAL
6/21/12, 9:59 PM

Sally flyttar inte hit :'(

På måndag var det tänkt att jag skulle få träffa Sally för första gången och på tisdag skulle vi åka hem tillsammans… Det blir inte så och jag är så himla ledsen!!! "Vår" Sally har visat sig ha ett (ur hälsosynpunkt helt problemfritt) litet fel som gör att hon inte kommer kunna ställas ut etc. Jag har alltid velat testa utställning och vill så gärna känna att alla möjlighetet är öppna när jag får hem min valp… Och så är det ju inte med denna lilla söta valpis :'( På ett sätt är det ett lätt beslut men på många många andra sätt ett jättesvårt beslut. Skålarna är placerade på matstället i köket, bädden på plats, leksakerna är testade av sonen, matsäcken står kvar i hallen och kopplet hänger på sin krok… Men ingen Sally kommer. Tänk att det kan bli såå tomt efter en hund som inte ens satt sina små tassar innanför vår dörr.

Annons:
Amandla
6/21/12, 10:45 PM
#1

Nej men oj, vad trist! Rynkar på näsan Förstår din besvikelse. Det är ett klokt beslut du fattat, du vet ju vad du vill och då är det starkt att inte ta den här valpen. Nog för att du skulle älska henne men har man ett mål så har man.

Har du kollat in några andra kullar? Är det bara vit du är intresserad av?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
6/21/12, 11:08 PM
#2

Förstår att ni är besvikna du har verkligen sett fram att hämnta henne allt var planerat :-( Men jag tycker du gjorde ett klokt beslut, är det så att du vill ställa ut kan man inte göra det med om hunden har ett fel (defekt). Vi valde en sån hund men jag är inte intreserad av ställa ut henne iaf därimot ska jag någ ställa ut Enja för o se hur det går för oss. jag hoppas du hittar snart en liten valp som passar Er det är väl en tik ni vill ha? Annars finns ju en tråd ang vita hanar Flört

MiracleWithPaws
6/22/12, 11:00 AM
#3

Usch vad tråkigt. :( Men jag tycker också att du tar helt rätt beslut! Jag har gjort misstaget tidigare att INTE säga nej när något varit knasigt, och man ångrar sig senare när ens drömmar inte kan gå i uppfyllelse. Jag hoppas du kan hitta en annan passande valp.

LisaAL
6/22/12, 2:45 PM
#4

Tack söta ni! Ja visst skulle jag ha älskat henne men det är ju som ni båda säger - jag vet ju vad jag vill. Ja jag tittar febrilt efter valpar. Jag är ju ganska insnöad på vitt (hehh) men jag kan eventuellt ändra mig.. fast i så fall till svart. Jo jag har ju sett tråden om de vita killarna! Klart intressant egentligen men jag vill verkligen verkligen ha en tik!

Amandla
6/22/12, 6:51 PM
#5

Gissar att du har koll på valphänvisningen på SPK's sida? Ser att Art Attack har en vit tikvalp… och Brammarps har vita valpar nu, både tikar och hanar.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: