Annons:
Etiketterdagens-trådgratulationerhälsningarpresentationer
Läst 3132 ggr
[Forest]
2012-06-10 11:28

Go dag pudelvänner! 10/6-12

Tjo o tjim! Vad ska ni hitta på denna söndag? Själv  är det sagt att vi ska inte göra något men funderar på ringa Ewa en instruktör som behövde lite hjälp med rida en ponny. Och jag vill gärna höra lite om hennes agilitybana går att låna lite ;) Vi var igår o hälsa på våran älskade lilla Enja o hennes små valpar. De är 4v plus några dagar o vad de var söta. Enja vart jätte glad att se oss, gud vad man saknar henne. Våran lilla bäbis Kyss Det var skönt iaf att se henne mycket lugn o fin liten mamma är hon. Valparna var runda alla 5 jag var inte jätte mycket med dom då Donna var med o hon klaga lite för att hon inte fick vara med. Flört Men ska någ vara med o hjälpa till med de små när det är bad o klippdags. Alla är tingade utan en han är bokad o väntar på besök för att se vad de tycker om honom, tror inte de kommer backa ur iaf otroligt goa små valpar.

Bilder kommer sen.

Nu ska jag ut o plocka lite ogräs :) Ha en skön söndag alla.

Annons:
MiracleWithPaws
2012-06-10 13:11
#1

Åh, valpbilder vill vi absolut se! Låter härligt. :) Jag antar att du har Enja på foder? Det låter så i alla fall! Min Duva har jag på foder och om allt går som det ska kommer hon va hos uppfödaren med nyfödingar den här tiden nästa år. Hon löper nu och verkar ha en cykel på tio månader.

Här hemma är det mest städning och plock som gäller idag. Sambon är alltid borta på söndagar så det är en bra pysseldag för mig. Men nu på förmiddagen har jag och Duva varit ute på långpromenad inklusive lite jogging här och var. Jag har aldrig joggat i hela mitt liv så jag klarar bara typ en minut i taget, men skam den som ger sig! Duva tycker att det är jooobbiiigt. Jisses så hon flåsar och sackar efter! Joggingen är välbehövlig för henne också, alltså. Trodde hon hade bättre kondis än så faktiskt. ;)

Amandla
2012-06-10 13:12
#2

Åh så mysigt att få hälsa på valparna! Kyss Min Pixie är ju parad för två veckor sedan, vet ju inte ens om hon är dräktig…

Jag är trött idag, har migränkänning så jag tar det lugnt. Tror jag ska gå och lägga mig en stund faktiskt.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
TjockaBerta
2012-06-10 13:39
#3

Jag har borstat hundarna och plockat fästingar, diskat och nu sitter vi inne och tittar på regnet.

Det var förresten bara en fästing att plocka. Då kanske Fixodida hjälper i alla fall.

>>>Malum domesticum<<<

fidojunior
2012-06-10 20:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Ser framemot bilder på dem små. Cool

Idag har jag och en kompis haft picknick vid vattnet. :) Hennes pudel Linus var med, 15 år tror jag att han fyller snart men är väldigt pigg.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

[Forest]
2012-06-11 11:27
#5

Bilder kommer jag kan säga att den kamran jag hade med mig (dottern rog bilderna) är rena **** kamran så bilderna vart inte bra :-( men min man ska skicka över lite från hans mobil då han fick iaf några skapliga bra bilder Flört

Upp till toppen
Annons: