Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2242 ggr
Amandla
2012-06-08 17:11

iFokus är bäst

Ni vet väl att iFokus är bäst! Jag är så glad att jag gick med på iFokus för snart ett år sen! Jag har hittat flera nya goda vänner och kunnat fördjupa mina olika intressen. Enda nackdelen skulle kunna vara att det finns för många spännande sajter, jag sitter tillräckligt mycket vid datorn och måste begränsa mig… Tungan ute

Sajtvärd på pudel.ifokus


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
fidojunior
2012-06-08 20:49
#1

Ja, iFokus är en av mina favoritsidor. Har lärt mig väldigt mycket av att kika runt i de olika sajterna som finns. Väldigt bra om man har tråkigt så kan man klicka in på någon sajt som man inte besöker så ofta. :)

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

[Forest]
2012-06-08 23:20
#2

Har vart med i fokus många år nu Flört har inga irl vänner här ifrån just pga det är få som är från östergötland som jag väl känner har lite ålder. När jag hitta fokus var det via google jag hade då fått en kringströvande katt till oss, våra egna katter hälsa henne inte välkommen för 5öre. Katthem fulla o som vanligt ingen som sakna henne, men det sluta med att jag kastrera henne o märke henne sen fick hon flytta till bekanta. Efter det insåg jag vad fokus ger, första hundforum jag börja på var på blandrashundar just för att man kände sig välkommen där oavsett vad du hade i kopplet. Flört Sen har listan rullat på många ser man lite här o där :) Mycket lär man sig o mycket trycker jag man kan ge av det man lärt sig oxå. Glad

Caf_Roy
2012-06-12 01:43
#3

Håller med #0. iFokus är bäst!

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

Upp till toppen
Annons: