Annons:
Etiketterlekartävlingar
Läst 4940 ggr
Amandla
2012-05-24 12:52

Fototävling - sommarbild!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är sommaren på gång, det vill jag visa på vår förstasida. Lägg in din finaste sommarbild - självklart med din pudel på, så är du med och tävlar om att få ha just din bild på förstasidan!

Sista anmälningsdag är 3 juni. Efter det lägger jag upp en röstningstråd.

Min bild här deltar inte i tävlingen Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[Forest]
2012-05-25 22:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här kommer mitt bidrag.

Kitten86
2012-05-26 18:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Så här spenderar gärna Zalo en varm sommardag. Glidandes i poolen så man kan kyla ner magen och tassarna Cool

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

[Forest]
2012-05-26 18:55
#3

2 Skrattande coolkille brillerna och flytande vattenskål skulle vart något oxå att ha till Flört Sorry lite ot men jag kunde inte låta bli att säga det Tungan ute

Kitten86
2012-05-29 09:48
#4

#3
Eller hur!! Då skulle han sannerligen vara helnöjd med livet Skrattande Min lille sötizz…

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

JereMina
2012-05-31 00:06
#5

Jag ska ta ett kort i morgon Glad

Fina vovvsingar ni har Tungan ute

fidojunior
2012-06-01 14:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Hade tänkt att ta nya sommarbilder nu i helgen men det slutar aldrig att regna. -_- Detta får bli mitt bidrag:

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

Annons:
Amandla
2012-06-01 15:00
#7

#6 Jösses så söt!

Flera bilder vill jag ha, visst har vi många pudelägare här som har fina bilder?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
JereMina
2012-06-02 01:28
#8

Jag kommer inte att hinna då vi inte har någon full sommar här på långa vägar Obestämd

Amandla
2012-06-02 07:19
#9

Man får tävla med en gammal bild, det går fint Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
JereMina
2012-06-02 19:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Amandla jag har bytt dator så jag har ingen riktig ordning på gamla bilder men tog några idag i rusket ute…4 grader och just nu spöregnar det, inget Mollyväder inte ObestämdTungan ute

Amandla
2012-06-02 19:39
#11

Naw, ser ut som om Molly fryser Rynkar på näsan


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
ms-mee
2012-06-03 17:54
#12

Skulle vilja vara med men tyvärr så vill inte min dator ladda upp bilder :/ 
Får försöka igen senare

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

TjockaBerta
2012-06-03 19:00
#13

Jag har mina i mobilen men vet inte hur jag ska göra för att lägga in dem. Jag måste gå via datorn och markera och kopiera och klistra in. Urbökigt.

>>>Malum domesticum<<<

Annons:
Amandla
2012-06-03 20:13
#14

I datorn kan man ju klicka på knappen under inläggsrutan, den som heter Välj fil. Där kan man leta sig fram till mappen man har bilderna i, sen dubbelklickar man på bilden och klickar på skicka/sänd eller vad det nu står i rutan som kommer upp. Klart!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
ms-mee
2012-06-03 21:46
#15

Funkar det nu tro?

Jag tror han försöker flyga

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

ms-mee
2012-06-03 21:49
#16

Det funka! Men man kan inte klicka upp den. Går det inte bra är det bara att utesluta den :)

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Amandla
2012-06-04 12:49
#17

OK, då är tävlingen avslutad för den här gången. Nu gör jag en omröstningstråd Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
TjockaBerta
2012-06-12 11:10
#18

#14

Mina bilder går in i google+, alltså molnet, och det går inte att ladda upp den via iFokus "välj fil" rutan. Eller så har jag gjort fel.

Jag måste gå in och markera bilderna en och en och klistra in dem. Det är två olika program och så måste jag växla mellan dem.

Google+ var inte så smart som jag trodde eller så har jag missat poängen helt.

Det kändes lätt att få in dem i "datorn" molnet direkt så om man tappar mobilen har man bilderna kvar. Vilket jag inte hade senast jag tappade mobilen med alla semesterbilder i. Men i efterhand är det lite klumpigt att hantera.

Även bildprogrammet i google+ känns svårt att använda. Det är väl inte riktigt färdigt ännu, det ska vidareutvecklas. Det kan vara så att jag inte fattat riktigt.

Är det någon som använder instagram och kan man då ladda hem bilder till som ex iFokus?

>>>Malum domesticum<<<

Amandla
2012-06-12 13:48
#19

Har verkligen ingen aning om hur google+ eller instagram funkar. Photobucket använder jag ofta däremot, man kan ha en anonym sida där. Det går att redigera bilderna där, men jag har inte provat något mer än att dra ner i storlek.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: