Annons:
Etikettgratulationer
Läst 2726 ggr
[Forest]
5/21/12, 10:37 PM

Grattis Donna 1 år 20/5

Jag missa skriva nyheten att vi har en glad liten 1åring här hemma. Hon fick en ny boll och en liten mjukis med "pip" i. Mycket poppis båda två sakerna. Vi hade tänkt åka och låta henne välja ut leksak själv men pga höglöp så anser inte jag man går in i butik med löptik. Så hon o husse fick snällt stanna kvar ute medans jag var inte o handlade lite.
Hipp hipp hurra får våran lilla Donna Kyss

Annons:
Amandla
5/21/12, 10:39 PM
#1

Grattis Donna! Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
5/21/12, 10:41 PM
#2

1 hon tackar så mycket just nu är det bus i 100knyck här hemma med katten. De är helt otroliga dom två på busa. Flört

Wisby9211
5/21/12, 11:17 PM
#3

Grattis i efterskott :)

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

TjockaBerta
5/22/12, 10:40 AM
#4

GRATTIS! Lite sent här också.

Hur låter man hunden välja leksak själv?

>>>Malum domesticum<<<

ms-mee
5/22/12, 12:48 PM
#5

Grattis i efterskott! Glad

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

[Forest]
5/22/12, 1:41 PM
#6

Hon tackar :)

4 enkelt dom följer med in i butiken mina har alltid valt ut sina leksaker o även godis genom välja själva :) De som är mest intresant är antagligen deras smak. Donna brukar välja boll lr mjukis med pip i :) Enja väljer ofta något hårigare leksak som prasslar/rasslar eller mjukis med pip i. Godis brukar vara någon mer mjuk anksmak eller lamm de gillar samma smak i godis än så länge :D

Annons:
TjockaBerta
5/22/12, 2:13 PM
#7

Roligt! Jag måste prova det. Fast en gång var den äldre jätteintresserad av ett djur hos veterinären. Han fikc ett sånt då. Då kan man väl säga att han valde det?

Vi var på öppet hus för hundar och då hade de hundfiskdamm. Kul!

>>>Malum domesticum<<<

[Forest]
5/22/12, 2:19 PM
#8

7 oja då valde han en leksak :)

Verticalvein
5/24/12, 1:39 PM
#9

Grattis i efterskott Donna :)

[Forest]
5/25/12, 10:26 PM
#10

9 hon tackar så mycket :)

Idag har vi dragit fram ac innekan säga att både hon o katten sover mer än gärna nu i storarummet där det är svalt o skönt. Glad

Upp till toppen
Annons: