Annons:
Etikettallmänt
Läst 3901 ggr
[Nalle-]
5/20/12, 8:58 PM

Jag vill ha pudel!

Har suttit inne på den här sidan nu och kikat på alla fina pudelbilder och blir alldeles till mig. Åh, vad jag vill ha en pudel! Sedan två år tillbaka är jag helt fast, och det blir bara värre och värre. Ser jag en pudel på gatan numera vet jag inte var jag ska ta vägen, känner ett sånt sjukt vill-ha-begär Tungan ute
Det tråkiga är ju att det inte alls fungerar med en ny hund för mig just nu. Bor fortfarande hemma med föräldrarna och de vill inte alls ha en till hund i huset. Och det är väl lika bra, för jag går ut skolan nästa år och då vet jag ju faktiskt inte alls om jag ska plugga vidare eller börja jobba, om jag ska bo kvar eller flytta någonstans. 

Kände bara att jag behövde skriva av mig! Ni får gärna bidra med egna historier om hundlängtan.

Vill bara tillägga att jag redan har en vovve som jag älskar över allt annat. Men jag har drabbats av pudelfeber i alla fall.

Annons:
Amandla
5/20/12, 9:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Förstår att du vill ha en pudel! Jag är själv helt fixerad vid rasen, är totalt fast. Pudeln är min ras! Det är de små jag gillar bäst, det passar mig att ha en liten hund jag kan bära på och lätt ta i famnen. Och man kan göra lika roliga saker med de små som med de stora, här är min Pixie i full fart i spåret Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
ms-mee
5/20/12, 9:39 PM
#2

Vill-ha-begäret känner jag igen. Vi har inte haft hund medans jag växte upp, och jag har alltid velat ha en. Mamma har berättat om att på varje önskelista till tomten när jag var yngre, stod det "Hund (riktig)" högst upp. 
Nästan 19 år fick jag vänta! Tungan ute Sen flyttade lilla Elvis in. Mellanpudel som skakade om hela våran värld.

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

[Nalle-]
7/13/13, 11:13 PM
#3

Oj, gick tillbaka och kollade mina gamla inlägg här på sajten och hittade detta! Så sjukt surrealistiskt att jag sitter här idag med min egen pudel, det trodde jag ju verkligen inte för drygt ett år sedan som ni ser. Tänk vad bra saker kan lösa sig ibland! ❤️

[Forest]
7/14/13, 12:26 AM
#4

3 visst är det härligt 😉

Amandla
7/14/13, 10:36 AM
#5

😃❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: