Annons:
Etiketterdagens-trådgratulationerhälsningarpresentationer
Läst 3820 ggr
Amandla
2012-04-21 12:01

Lördag 21 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God lördag på er! Vad har ni för planer i helgen?

Jag har lust att lägga spår åt mina puddingar, och så ska jag fortsätta sy saker till den marknad jag ska stå på om ett par månader.

Men först ska jag äta frukost… eller brunch kallar man det väl när det blir så här sent.

Sen skulle Pixie sannerligen behöva ett bad, det är tre veckor sen senast och hon har haft spårsele och täcke på sig ett antal gånger = pälsen trasslar till sig alldeles för lätt Obestämd


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
TjockaBerta
2012-04-21 15:07
#1

Vi har haft städdag hemma. Jag deltog. Och har nu sovit några timmar. Sånt tar verkligen på krafterna. Imorgon ska jag gå på hundpromenad med kursledare om jag orkar. Då blir det bara den gamla hunden som får åka med.

>>>Malum domesticum<<<

Kitten86
2012-04-21 16:47
#2

Själv har jag gjort, dekorerat och ätit smörgåstårta efter som min mamma fyller år imorgon, så vi har haft folk över nästan hela dagen. Har även varit ute i stallet och fixat med hästarna och gått med hundarna på promenad i skogen…!! Nu ska jag nog ta det ganska lungt resten av kvällen Skrattande Imorgon är ju en ny dag!

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

TjockaBerta
2012-04-21 18:39
#3

Så dålig efter städdagen så just nu ser morgondagen ut att bli inställd. Arg på mig själv

>>>Malum domesticum<<<

Amandla
2012-04-21 19:11
#4

Men då, du måste vara rädd om dig!

Jag roar mig med att sätta igång ett nytt lapptäcke. "Ett till??" sa sonen helt oförstående Tungan ute Ja, jag älskar att sy lapptäcken, det är så roligt att kombinera olika färger och mönster och se hur det blir, det är inte alltid det blir som jag trodde innan. Ofta lever täcket sitt eget lilla liv och utvecklas under färden.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
2012-04-21 21:41
#5

Go kväll!

Är lite små rosslig än i natt var första natten som min man gick över igen till nattshiftet o det innebär ofta dålig sömn för mig :P Jag är så van att sova med han brevid mig :) Dottern sov på hans sida så hon och jag låg o hosta i kapp. Inte någ med det på natten väcker sonen mig o säger jag har astma så det var upp o ge han medicin o vara med han 2 tim. Det är ett måste så man kan koppla av o sova. Men är glad o pigg idag trots detta :) Har vart ute o gått en skön promenad med hundarna, märks att Enja är rund fick stanna o ge henne lite vatten o en paus. Inte lätt med den magen, hon går fint o så men det är väl lite jobbigt att traska i mattes höga tempo. Så jag fick gå lite saktare o kommer någ få hålla den takten ett tag framöver :) Vi var inne på djurmagasinet i Lkpg o köte schampo,balsam,kattmat o tikskydd. Så imogon ska hundarnas badas och jag väntar ännu på att en butik ska få hem ett skär som jag har beställt verkar ta sin lilla tid tyvärr :-C Så jag får någ klippa med saxen, hade gärna rakat av mycket nu för slippa plocke pinn spelet när man varit i skogen Flört Jag ska snart gå o hämnta dottern o sen sätta på en film blir någ en Harry Potter tror jag missat se av dom filmerna :) Ha en bra lördagskväll alla dags o gå ut natt kiss promenaden sista nattkisset tar jag bara här ute i trädgården men nu en liten runda ;)

Upp till toppen
Annons: