Annons:
Etiketthundsport-träning-tävling
Läst 3312 ggr
Magdalenaa
4/15/12, 5:08 PM

Kritik tack ( agility film)

Var och tränade agility i torsdags och filmade. 
Vill gärna ha kritik och tips :)

Vet att min handling inte är den bästa ( i mina ögon ) så jag anser att mina brister blev under detta bana

I klippet på första "banan" tycker jag att handlingen på dessa hinder måste förbättras!

På hinder nr3, hade jag velat ha en tydligare vänsterhand innan jag bytte till höger
På hinder nr4, Effektivare framförbyte.
På hinder nr7, efter "runtskicket" skulle jag ha mött han med vänster hand.

Vad jag kom på just nu på den banan.

"Bana nummer två"
På hinder nr3, hade jag velat ha en tydligare vänsterhand innan jag bytte till höger.
På hinder nr8 ( det efter slalomet) Skulle jag ha viljat vara mer tydligare med handen, ser bara allmänt konstigt ut..

Annons:
Kitten86
4/16/12, 4:37 PM
#1

Jag tyckte att det såg riktigt bra ut!!

Visst skulle du kunna vara tydligare på vissa ställen med handen, men din hund vet precis vart han har dig och han läser dig jättefint…!! Bra fart på han genom banan (banorna) och snyggt infångat vid runtskivckning etc.

Tävlar ni? Vilken klass isåfall?

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Magdalenaa
4/16/12, 7:42 PM
#2

Tack så mycket :)

Vi har nu tränat i 1 år. Tävlat 5 helger under årets gång och är fullpinnade i agilityklassen men saknar en pinne i hoppen :) Så ska gå upp i agilityklass två i juli :) Tränar inför det just nu. Känns som om vi har mkt kvar.

[Forest]
4/16/12, 11:50 PM
#3

Tycker det ser jätte bra ut oxå men så är jag bara nybörjare :) Kul att du bjuder på detta iaf :D Jätte ducktiga är ni

Beckibus
4/21/12, 10:00 AM
#4

Va duktiga ni är!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

Magdalenaa
4/21/12, 4:00 PM
#5

#3,4 Tack så myycket :D

Upp till toppen
Annons: