Allmänt

Albin-news :-)

2012-04-05 21:39 #0 av: Amandla

Idag har vi ju varit i skogen och spårat, så här trött är Albin fortfarande ikväll...

Han ligger i favoritfåtöljen på favoritkudden, där trängs de ofta ihop han och Pix. Örngottet är ett jättefint gammalt i äkta linne med handvirkad spets, jag har gett upp om att vara rädd om det. Å andra sidan köpte jag det på loppis för 20 spänn... å tredje sidan så ska det nog tåla rätt mycket, gammal kvalitet som verkligen håller för mycket.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2012-04-05 22:06 #1 av: [Forest]

Han ser verkligen trött ut lilla vännen skönt att det gick bra med spåra :) Förstår om de blir trötta, en fråga kör ni blodspår eller vad spårar ni med? jag har spårat med mina med Donna är funderam o ber ofta om hjälp, Enja säger bara Swish om så har hon hittat bytet :P Men jag har spårat med gris-fot o då jag inte kan lägga blodspår på dom markerna vi vart på.

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2012-04-05 22:08 #2 av: Amandla

Det blir mest personspår, men vi har tänkt köra igång med viltspår också. Idag fick mina hundar 150 m + 300 m spår var, kändes lite kort just då men jäsingen så trötta de blev Oskyldig

Anmäl
2012-04-05 22:17 #3 av: [Forest]

2 oja de blir jätte trötta av spår. Jag ska följa med o se hur grannen kör på sin jaktmarker med sin curly retriever, han jagar så spåren de lägger får vila 2 tim o där handlar det om långa spår. jag är smått sugen på träna in detta så Enja blir bra o sen försöka få henne helt skottsäker :)

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2012-04-05 22:20 #4 av: Amandla

Gör det! Det är jätteskoj att följa hundarna och se hur de får tänka till emellanåt Glad Och så nöjda de blir!!

Anmäl
2012-04-06 00:35 #5 av: JereMina

Härligt Flört

Lugn och fin Skämtar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.