Annons:
Etikettoff-topic
Läst 5256 ggr
[Forest]
3/27/12, 10:11 PM

Varning! Skum man ringer!

Jag vill lägga en ut en varning. Det är så att en herre som heter Jon eller Jan ringer runt till uppfödare o letar efter hanhund till sin tik. Han säger att han har en pudel, men tydligen ringer han flera raser o säger samma sak där. Så detta rör inte bara pudlar. Han är skum i telefonen, pratar gärna om parning och låter upphetsad vid detta. Så jag vill varna alla om denna snubbe som har hållt på i flera år med ringa till olika uppfödare och kanske även många andra hundägare oxå? Ni kommer märka av om det är han i telefonen då han låter upphetsad/kåt.
Han sa i förra veckan att han bor i Jönköping men det tror jag inte stämmer. Likaså namnet,

Annons:
JereMina
3/28/12, 9:32 PM
#1

Tack för den varningen!

[Forest]
3/28/12, 9:40 PM
#2

1 ja denna person ska man akta sig för jag tror inte bara det rör sig om upphetsning om parning mellan hundar, man får väl hoppas men jag tror inte det. Skrikandes

[Forest]
4/5/13, 11:13 PM
#3

Då har det inträffat igen så petar jag till denna igen.

Vet att två st har har gått till polisen om detta då han ringde i flera dagars tid o envisades om hanhund och snuskprat.

Så varning varning för denna snubbe!

Amandla
4/5/13, 11:18 PM
#4

Usch då, han verkar bli pigg på våren 🤔


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
4/5/13, 11:24 PM
#5

4 Ja det är någ så att han fattar tikar löper på våran oftast och han kan ju prata på bra ett bra tag, sen börjar lite snusk och låter som han njuter antagligen smeker sig själv under samtalet om detta parning. Det är då många slänger på luren

Amandla
4/5/13, 11:33 PM
#6

Huuuu 🤮


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[Forest]
4/5/13, 11:36 PM
#7

6 håller med dig helt! Därmed hoppas jag att folk ser varningen o även anmäler detta till polisen det finns inget hemligt/anomymt nr utan allt kan de hitta 😉Men tror det behövs fler som anmäler för att polisen ska gör något.

Amandla
4/5/13, 11:38 PM
#8

Jag har varnat mina uppfödarvänner på facebook, om någon av dem säger att han ringt så ska jag be dem polisanmäla.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: