Annons:
Etikettallmänt
Läst 5108 ggr
Amandla
3/15/12, 3:36 PM

Rusta och Plantagen slutar sälja fyrverkerier!!

Det här kan man allt kalla för en god nyhet! Glad Hurra!

http://www.skk.se/nyheter/2012/3/rusta-slutar-att-salja-fyrverkerier/


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
ms-mee
3/15/12, 3:54 PM
#1

Väldigt bra :D 
Sitter själv med två livrädd hundar så det är toppen nyheter Glad

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

[Forest]
3/15/12, 4:20 PM
#2

Själv har jag två st som inte reagerar direkt nu tar jag inte heller ut dom när det är som värst, jag själv har ju lite svårt oxå för dessa höga smällare. Bra att de slutar sälja fyrverkerier kan säga att de förlorar säkert mycket pengar på detta, men otroligt bra av dom :)

Wisby9211
3/15/12, 8:00 PM
#3

Mycket bra faktiskt!

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Amandla
3/15/12, 9:28 PM
#4

Albin har blivit rädd senaste året. Förra våren gick vi på ett ställe där en gammal bil körde förbi, den baktände flera gånger och det ekade kraftigt mot hyreshusen vid sidan av vägen. Hade Albin råkat komma loss ur kopplet då hade jag nog inte fått honom tillbaka än, så rädd blev han Förvånad

Idag mötte vi sopbilen på området, den ogillar han starkt för den tutar högt när den backar in på plats och dundrar nåt förfärligt när den tömmer sopcontainern. Men vi var på rätt sida om sopbilen, på väg hem kanske 50 meter ifrån den och Albin klarade att sitta och bli matad med godis! Hade vi varit på andra sidan när sopbilen kom hade vi fått gå en omväg och Albin hade inte släppt rädslan förrän vi kommit in igen. Synd att sopbilen kommer så oförutsägbart, svårt att träna på det Obestämd


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
ms-mee
3/15/12, 11:42 PM
#5

Elvis har inte varit så värst rädd nå, han kunde t om stå ute med oss, men sen kom Hubert..
Han är född i September och klarade början av hans första nyår helt okej tills några jävlar smäller av en raket som gick framåt ist för upp, ca 10 meter ifrån oss. Sen dess har han varit livrädd, minsta smäll är han rädd för.

Så han har smittat av sig på Elvis så nu är han livrädd också :/

Så nyåret som var nu satt vi upp skyltar utanför lägenheten där vi bad dom gå en bit bort. "Snälla smäll inte här" skrev vi. Och det funkade som tur var.
Året innan stog dom precis utanför oss. Och fulla människor går det inte att prata med :/

Nästa nyår testar vi DAP!

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

fidojunior
3/16/12, 10:43 PM
#6

Tummen upp för detta! Cool

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

Annons:
Upp till toppen
Annons: