Annons:
Etiketterbilderfilmeryoutube
Läst 4191 ggr
JereMina
2012-03-03 19:48

Mollys lycka

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Molly älskar verkligen att få ut och promenera och nere på byn där hon kan springa lös som hon vill är det bara fullt ös….Skrattande

Idag var det kanonväder med 15 plus i solen och 1 minus i skuggan och bara lite blåst…Flört

Annons:
JereMina
2012-03-03 19:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Molly har en egen trottoar nere efter landsvägen Glad

JereMina
2012-03-03 19:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Tillbaka inne efter långpromenad idag, då blev det vila med matte Glad

[Forest]
2012-03-03 23:29
#3

Ser urhärligt ut när hon springer vilket fint vinterkort Kyss 

Härliga bilder du bjuder på men ser verkligen hur trevligt det är med pudel i dina kort. Hon är ju en busig tjej det har vi ju sett men vi ser oxå flera kort på en härligt söt liten krulltott som trivs med avkoppling :) Ser att ni har haft en skön dag med sol :)

Här är det barmark sen bra tid tillbaka. Idag gick jag ut på långpromenad 11 och vi var inte hemma fören 13.40 Flört  Vi tog cycklarna till skogen en bit bort, hundarna sitter i korg. Jag hade med oss lite  mellanmål  oboy o smörgås, jag hade med mig varsin rå kycklingklubba och vatten så hundarna fick äta dessa ute slapp jag slabbandet inne :)  Missa tyvärr ta med mig kamran Rynkar på näsan

fidojunior
2012-03-04 20:19
#4

Härligt det ser ut, speciellt den första bilden med hennes öron. Skrattande

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

JereMina
2012-03-05 19:48
#5

Tack Forest och det var en lång promis ni tog Flört

Visst är den bilden rolig Fidojunior Tungan ute

JereMina
2012-03-05 19:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Molly igår…

Annons:
Amandla
2012-03-05 19:55
#7

Oj så mycket snö! Här är det barmark förutom några isfläckar här och där i skuggan.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
JereMina
2012-03-05 20:00
#8

Amandla…det har sjunkit ihop en par decimeter

Amandla
2012-03-05 20:02
#9

Hur djupt var det som mest?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
JereMina
2012-03-05 20:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Vi har haft som mest 1 meter *blä* nu är vi så less på snön kan jag säga…inte Molly då kanske Tungan ute

Amandla
2012-03-05 20:35
#11

Ja nån måtta får det vara på snö och vinter. Här har det inte varit mycket snö alls och det är jag glad för eftersom jag fortfarande känner mig trött på förra vintern *s* då var det snö och kallt från november till april. Blääää!!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
  • Redigerat 2021-02-14 13:55 av Amandla
ms-mee
2012-03-05 20:44
#12

Oj vad ni har snö Förvånad Du får gärna skicka hit lite ^^
Våran har nästan helt smält bort senaste dagarna :(

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

[Forest]
2012-03-05 21:57
#13

5 nja jag hade med underlägg o sovsäckar så vi satt väl nermysta oxå en bra stund alla 4 o njöt av solen som värmde mot en stor sten. Hundarna gick mest o snoka efter goda lukter samt harpluttar Flört Donna har inte vart i stor skog innan tror jag vi har vart bland skogar men inte traskat som vi gjorde i skogen. Så hon tycke det var jätte spännande. Vissligen hade jag 2 hundar o resan från div pinnar,barr o frön sen. Men roligt hade vi. Det tar 20 minuter o cyckla till skogen o jag var ju bara tvungen o prova o se om Donna satt lika bra i korg som Enja har gjort. Det gjorde hon lite små pip var det i början men Enja visa att det är bara roligt detta för vi ska till skogen. Har inte körkort, så jag får ofta komma på bra lösningar hur man fraktar allt möjligt med cyckel, storhandla när jag levde själv med sonen o det vart 3 stora pappkassar och 3 små sen kunde jag inte ta med mig mer hem Flört

Urhärlig är det iaf o seMolly njuta i snön. din tjej ser verkligen lycklig ut när hon får rejsa i snön så där :)

11, nja jag har ju dotter som tjatar o blir helt överlycklig så fort det bara singlar ner 3 st små snöflingor o denna vinter har vart slask blask o kallt :-( Lite snö kom det men det vara ju så kort tid, trist som tusan. Sportlovet som man hade hoppas på att vara ute heldagar med dottern o våra pulkor kunde jag glömma. Det var barmark så vi fick åka skriskor i ishallen, bada och gå på bio. Jag är annars gärna ute trots att jag fryser väldigt lätt är jag gärna ute i bra väder när det är kallt. Jag hade mer än gärna tagit iaf 2 mån vinter med mycket snö och -5 är lagom kallt Flört

Annons:
Upp till toppen
Annons: