Annons:
Etikettoff-topic
Läst 4073 ggr
[Forest]
2012-02-27 09:20

R.I.P Hamster Game Boy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det svåra beslutet var ett måste igen här. Nu var det dotterns ursöta lilla hamster som vart snabbt sjuk o fick avlivas.

Himmla trist eftersom han alltid vart en sån där lugn o fin liten pälsboll. Han älskade att var med satt ofta i min hand när jag skrev något på fokus kolla in lite klipp för att sen hämna lite gott i kylen. Vi har begravt han tillsammans med dotterns tidigare bortgångde hamster. Han var normalgammal för hamster snart 2 år.

Vet att det inte är ett hamsterforum men han var ändå lite delaktig i lite skrivande i detta forum.

Annons:
[Forest]
2012-02-27 09:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Han var ofta lös i badrumet där vi tog fram allt möjligt där av första bilden på äventyr vid toaletten. Här sover han i mjölkhus. Åh vad vi saknar lilla pälsbollen Gråter

Wisby9211
2012-02-27 12:11
#2

gud vad sööt!

tråkigt att han har lämnat detta livet men jag tror han har det bra där han är nu med!

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

[Forest]
2012-02-27 14:33
#3

2 ja han var söt som morgonendagg, snällare liten hamster får man leta efter. Han var så trevlig att hålla på med oxå, satt så fint när man klippte lite på klorna pussvänlig o söt.  Det gick snabbt nerför lite förberedda var vi pga åldern så antog jag det skulle bli i början på året tala lite om detta med dottern, att vi får någ vara redo på att han kanske ligger orölig en dag. Tyckte han var så pigg på kvällen som vanlig skulle han komma upp för se som om lite i sin hamsterboll för att sen få lite gottis från kylen. Det var hjärtat som inte orka med sa vetrinären han sommna in snabbt efter sin dos, vi la ner han i en liten ask med fleccetyg i o begravde honom. En granne till oss är präst som hon sa ett par fina ord om honom, en ros på o en vit fin sten.

Jag är inte så ledsen men visst jag gick igår som vanligt för ta upp han o då vart men lite tårögd. Gråter

Beckibus
2012-02-28 15:06
#4

Beklagar sorgen! Rip game boy!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

JereMina
2012-03-01 20:44
#5

Beklagar…vilken söt liten krabat

Upp till toppen
Annons: