Annons:
Etiketterbilderfilmeryoutube
Läst 3943 ggr
JereMina
2012-02-27 01:13

Molly & Neela

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag måste bara lägga upp den här bilden som jag tog på Neela och Molly. Neela är barnbarnens Border Collie som här vallar Molly och det var full fart Flört

Annons:
[Forest]
2012-02-27 08:26
#1

Härlig bild. Har ni så mycket snö kvar än?

Kan säga att jag har en man som tjatat flera år om en BC jag säger nej, otroligt fina hundar men phu jag har inte plats för får eller tid att valla Flört

Amandla
2012-02-27 13:07
#2

Skaffa en pudel till förutom border collien, så har bc:n något att  valla! *skojar*


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
2012-02-27 14:25
#3

2 haha, varför inte en hel flock pudlar o en vallande bc:n efter slipper man ha koppel på promenaden bara visselpipan o komandon Flört

Beckibus
2012-02-28 15:19
#4

Haha ja stackars pudlar som blir vallade! Fina bilder!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

[Forest]
2012-02-28 20:36
#5

4 Flört

JereMina
2012-03-01 20:42
#6

Vi har fått så mycket snö denna vinter men idag började det tina rejält så det finns hopp om en vår.

Vi hade som mest 3 pudlar på 80-talet och det var kul men samtidigt jobbigt med barn och jobb.

Neela BC:n är så go men hon släpper så mycket hår så det är lite jobbigt. Det är en av fördelarna med pudel att de inte släpper hår Skrattande

Annons:
[Forest]
2012-03-01 20:58
#7

6 Lite avis faktist att ni haft så mycket vinter här har det vart kallt o knappt snö känns det som iaf :P Här är det barmark o blött ute det blir tunnt täcke på när vi går långpromenaden för att Enja blir så blöt o har tunn päls,Donna klarar sig med sin jätte tjocka päls håller blötan borta. Visst är det skönt att inte ha hund som fäller :) Klappa igår en n.foundland o phu stora toffsar lossnade var bara dra så hade man nysläppt "toffs" . Ändå hade ägaren borstat henne, var bara hem o ta fram borsen igen  :P

Upp till toppen
Annons: