Annons:
Etikettbeteende
Läst 4251 ggr
Lyan
2/22/12, 8:37 PM

Gaahhh knäpphund!

Inatt vaknade jag av att Ping stod och gläfste någonstans. Tog ett bra tag innan jag vaknade tillräckligt för att fatta var hon var. Jag hade tydligen glömt att stänga grinden till sovrummet så hundskrället stod uppe på köksbordet och vågade inte hoppa ner. På bordet hade hon placerat en kisspöl mitt bland mina papper ><

Tror det är löp på gång men hallå! Varför PÅ BORDET?!

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Annons:
Amandla
2/22/12, 8:46 PM
#1

AHHH!! Förstår att du blir tokig! Skrikandes De är allt bra roliga ibland… eller inte… Tungan ute Pixie löpte i julas, hon har haft en liten fix idé sedan dess och det är att slicka på Albins rygg. Hon vet att hon inte får, det räcker att jag harklar mig lite så slutar hon, lägger ner huvudet och suckar. Men hon är snart där igen och slickar och slickar så hans päls får som små hårt tvinnade snören *suck*

Kanske skulle utnyttja hennes hjälpsamhet och börja med snören på Albin? Cool Han har ju pälsen till det menar jag…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Lyan
2/22/12, 9:00 PM
#2

Man blir nog aldrig klok på vad som rör sig i deras små huvuden :-P

Jag vet ju att Ping kissar inne på nätterna, hon kan inte hålla sig pga sitt kortison och hon har aldrig sagt till när hon behöver ut så hon har en tidning som hon kissar på, men därifrån till att sätta sig och pinka på bordet är ju rätt långt. Hon har kissat på en av stolarna (mjuk dyna) en gång men det var för att jag hade glömt att lägga ut tidning och hon vill inte kissa på hårt underlag. Även då hade jag glömt att stänga grinden så jag får bli mer noggrann på det

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

[Forest]
2/22/12, 9:19 PM
#3

Bra ställe, sprider sina lukter högt Flört

Upp till toppen
Annons: