Annons:
Etikettoff-topic
Läst 5989 ggr
[Forest]
2/9/12, 9:03 PM

Dagens Klipp! :D

Måste skryta lite vilka bra klipp jag har gjort idag Glad 

3 leksaker till hundarna, 2 olika pipkorvar 4 kr st ett pyssel-träningsleksak för hund 8 knoppar för 34.50kr väldigt bra sysselsättning Donna var en hejjare på lyfta knopparna medans Enja ville putta för puttar man akterveringsbollen så kommer det ju godis/mat :)

En mega stor taklampa för 124kr  svart snygg :) 2 mattor en fick grannen 23 kr-gångmatta 2.40 lång enfärgad svart och blå.  Har även köpt till grannens hund ett par pipleksaker 4kr st,reflexsele 35kr och ett reservkoppel med reflex 25kr. Bra att ge bort när han fyller år.

Sen köpte jag skönt underställ till mig för 30 kr och sonen fick annan i flecce 35kr :)

Annons:
Wisby9211
2/9/12, 10:23 PM
#1

Gud, vilka klipp du har gjort! Vart köpte du alla dessa saker ? :O

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

[Forest]
2/9/12, 10:36 PM
#2

ÖoB :) det är massor med annat oxå som är utförsäljning på färg,verktyg,fönar plattångar mm mm det är en del bra saker med bra märken oxå Flört

Wisby9211
2/10/12, 3:13 PM
#3

Var på öob nyss vi hittade oxå massa leksaker så köpte en till disco ;)

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

ms-mee
2/10/12, 4:29 PM
#4

Vilka klipp!
Så där billigt är det inte på vårat ÖoB :/

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

[Forest]
2/10/12, 8:44 PM
#5

4 men alla kör med denna rea Obestämd inte är det bara våran ÖoB som har detta pris men det tåls nämna att vi har säkert  största utbudet på våran rea sen har vi oxå stor outlet. Men hundsakerna tillhör inte outleten Glad . http://www.öob.se/startsidor/utforsaljning75.1049.html

ms-mee
2/10/12, 9:34 PM
#6

Åh! Då har jag missat det :O

Ska hålla ögonen öppna :D

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Annons:
[Forest]
2/10/12, 10:55 PM
#7

6 Oja man kan köpa lite o sen kan man även ge bort lite, alla saker är ju inte så bra men visst tåls det lägga ut 4 kr på leksak som man kan ha som uteleksak o kastas när den börjar se lite äklig ut Flört

TjockaBerta
2/11/12, 3:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Jag var tvungen  att åka iväg och "klippa" lite själv.

Jag köpte lite hundgrejer, se på bilden ny tröja, pipben och i bakgrunden ny bädd i korgen.

Själv fick jag långkalsonger/thigts och herrarna fick duschkräm, något som alltid är slut.Dessutom blev det kort, kuvert, pipdjur och kaffefilter.

Tack för tipset om ÖoBs rea.

Här ser ni hund, halvklippt och med nya grejerna. Ursäkta ögonen, jag är nybörjare på det också.

>>>Malum domesticum<<<

ms-mee
2/11/12, 4:14 PM
#9

Skickade dit mamma idag men det var tydligen väldigt urplockat eller inget som föll i smaken :/ Kom hem med det vanliga bara

#8 Snygg tröja Skrattande

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

[Forest]
2/11/12, 8:32 PM
#10

8 Åh vad roligt :) Vad fin han var i tröjan-en fråga var den smidig att ta på? funderar starkt på den själv men tänkte att den kanske är krånglig att ta på? Ser rätt nöjd ut med nya leksaken med Kyss Sicken sötboll han är :)

9 den tröjan är ny :) finns i rosa med för oss med tikar fast då är den rutig Flört gillar dok den svarta mer, tycker den rosa vart så pluttidutti ;) Trist att det var så utplockat vi hade mycket saker idag med.

TjockaBerta
2/12/12, 2:41 PM
#11

#8, 9

Ja visst var tröjan fin. Den gick jättelätt att få på och han brydde sig inte ett dugg om att han hade den på sig så den är väl bekväm också. Glad

Den var lite rymlig, jag köpte 40 cm, men 35 kanske hade blivit för tajt.

Han älskade den nya leksaken. Han tycker om mjuka saker.

Jag var faktiskt iväg idag igen och köpte en bädd till för 59,- för husse tyckte att den var snyggare än korgarna och sen massor av leksaker för 4,-/st.

>>>Malum domesticum<<<

[Forest]
2/12/12, 4:08 PM
#12

11, visst är det snygga bäddar o billiga med köpt ett par st nya med, slipper man bli sur om de går sönder eftersom de är så billiga Flört

ms-mee
2/12/12, 4:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Jag hade fel. En leksak kom hon hem med :)

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Annons:
Beckibus
2/12/12, 7:25 PM
#14

Var handlar ni era billiga saker? :O

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

TjockaBerta
2/12/12, 8:03 PM
#15

#13

Vilken lycka över den nya leksaken. Raringen.

#14

ÖoB har halva priset på rean just nu.

>>>Malum domesticum<<<

Beckibus
2/12/12, 8:28 PM
#16

#15 Men jag menar vilken stad?

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

[Forest]
2/12/12, 8:32 PM
#17

16 alla ÖoB butiker har detta nu tills deras rea-lager är slut Flört Se min länk i inlägg 5 ;) vissa butiker har mer vissa har mindre det är mycket olika.

[Forest]
2/29/12, 11:18 PM
#18

idag gjordes nya fynd Oskyldig Den bädden som 8 har i sin korgbädd köpte jag idag 1 idag och en kudde/dyna. Ena kostade hela 17.50  den kudden kosta 14kronor Flört Kattleksak fast det är till hundarna 2 möss störrevarianter med rep som "päls" 70% på 4 kr kommer inte ihåg vad det blev Obestämd men inte änds 1 kr. Köpte en golvlampa, o kökslampa snygga :) sen köpte jag 3 småsaker för några kronor allt gick på 100kr otroligt! Så dagens tips från idag kör alla ÖoB butiker 70% på alla utförsäljningsaker på REA priset!

Exempel: Stumpor rödmärkta 39kr blir allså 19.50 dra då bort ytligare 70% av priset blir 4 prar strumpor svarta för ca 5 kr Flört  Tror alla har dessa strumpor hemma i sina butiker 4 pack svarta storlek 39-42 sitter bra enligt både min man o min son :)

TjockaBerta
3/1/12, 8:32 AM
#19

#18 Jösses vilka klipp du gör. Åkte förbi Avesta Ö&B igår men orkade inte gå in. Synd för de har bättre grejer än hemma. Vad gillar ni bädden? Jag tror att min vovve tyckte att den var lite prasslig så jag la dynan i ett örngott och då gick det bättre.

>>>Malum domesticum<<<

[Forest]
3/1/12, 5:29 PM
#20

19 Enja ligger gärna i den :) Så jag köpte 2 till idag för att ge bort. Jag sa fel pris bädden kostade 17:89=18 kr Flört

Annons:
JereMina
3/1/12, 8:49 PM
#21

Vilka fynd och jag vill säga..fina bilder på hundarna i tråden Flört

Upp till toppen
Annons: