Annons:
Etikettifokus
Läst 4699 ggr
Wisby9211
2/1/12, 3:30 PM

Nytt från ifokus

iFokus har spärrat alla inlägg nu så att inlägg som har mer än 250 inlägg stängs.

Alltså kommer det inte finnas trådar på iFokus längre som är längre än 250 inlägg!

Vad tycker ni om detta?

Jag tycker det är bra då många har sega datorer och det tar en evighet att ladda upp en tråd på över 250 inlägg.

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Annons:
fidojunior
2/1/12, 5:36 PM
#1

Jag tycker också det är bra. Det är inte bara segt att ladda utan det är också jobbigare att läsa.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

Wisby9211
2/1/12, 6:42 PM
#2

Jo det blir svårt att läsa och många hoppar över trådar som är för långa för man inte orkar läsa, vet att jag gjort det några gånger :P

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Amandla
2/1/12, 7:18 PM
#3

Har inga åsikter alls om det, har Bredbandsbolagets snabbaste variant så det finns inget segt här. Mer än jag själv då, det är rena undantagsfallet om jag läser igenom en hel tråd som har bortemot 100 inlägg eller mer. Då ska det vara _väldigt_ intressant Oskyldig


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Kitten86
2/1/12, 7:21 PM
#4

Tycker att det var en bra grej, och inte en dag för sent att de hittade på det. Inte så värst mycket pga att det är segt att ladda ner utan mer att även jag har skippat trådar som är så långa alt. att man läser några av de första inläggen och sen scrollar längst ner för att kommentera själv.

Ja, jag brukar inte alltid heller läsa trådar som har uppåt 100 inlägg, speciellt om alla inlägg är lååånga också Cool

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

ms-mee
2/1/12, 10:39 PM
#5

Jag tycker det är toppen! Men det är nog mest för att den här datorn är vääldigt seg Tungan ute

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Wisby9211
2/1/12, 11:18 PM
#6

Haha, jag har också en väldigt seg dator, Så toppen för mig :)

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Annons:
[Forest]
2/2/12, 4:27 PM
#7

Jag tycker det låter kanon bra :) spelar ingen roll om man har slö dator det blir en del o dra ner även för oss som har snabbare dator Flört

Lyan
2/3/12, 3:31 PM
#8

Tycker det låter bra. Jag läser helst inte trådar över 50 inlägg (om de inte är Väldigt intressanta) eftersom jag har svårt att koncentrera mig så för mig är även 250 för mycket :-P

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Wisby9211
2/3/12, 3:42 PM
#9

Jag har också svårt att koncentrera mig! TYcker dom kunde satt gränsen vid 150-200 istället :P

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Kitten86
2/4/12, 3:16 PM
#10

#9
Kanske kommer, man vet aldrig Foten i munnen

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

TjockaBerta
2/4/12, 6:17 PM
#11

Tumme upp!

>>>Malum domesticum<<<

Upp till toppen
Annons: