Annons:
Etiketterdagens-trådgratulationerhälsningarpresentationer
Läst 7125 ggr
Amandla
2012-01-27 16:02

Fredag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skönt med helg, eller hur! Hittade en gammal bild på min första pudel Emil som valp, han var så ljuvligt söt Kyss

Nu ska jag ta itu med att bada och klippa Albin, han är långhårig och det börjar kännas i min näsa (allergiker) så det är dags.

Imorgon ska jag nog träffa TriciaMcMillan, vi ska promenera, träna lite lydnad, om hon nu klarar att lära mig något vill säga, jag är nybörjare Tungan ute å så ska vi fika i stora lass!

Vad har ni för planer i helgen?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[Forest]
2012-01-27 17:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Go kväll!

Har jobbat o  äntligen fredag Glad är ledig som det ser ut iaf hela helgen o hoppas på att de ringer in mig nästa vecka, är bara vikarie :-/. Idag har det vart lite små struligt på jobbet på morgonen men vart glad över o se att nyheterna kom upp till hund o kattavdelningen Glad Jag köpte hem en ny pipleksak till hundarna, så nu går Donna o piper o duttar på benet. Hon vill kampa med mig då Enja inte är den typen som fattat vitsen med kampa riktigt.  Har lagt undan stickad tröja rosa med rutmönster och även 2 matskålar. Då jag inte hade med mig kortet får dom vänta ett par dagar till :) ihelgen är inget planerat ska väl åka iväg o gå runt skogsjön en mindre sjö med härligt spår runt, blir meta lite varm oboy och smörgås det brukar smaka så gott när det är kallt ute. Hundarna kommer få vara påklädda o sen har jag med mig liggunderlag åt dom men de lär ju skutta omkring som vildar som vanligt när vi är där Flört Vi får se hur det blir i helgen.

Hoppas du får en bra dag o lär dig mycket Glad Otroligt söt liten bild du bjöd på. Enja såg ut så här som litet monster Flört

[Forest]
2012-01-27 17:02
#2

jaha funkar inte visst jaja bjuder på henne en annan gång

Amandla
2012-01-27 17:04
#3