Annons:
Etikettallmänt
Läst 5457 ggr
Wisby9211
1/11/12, 7:48 PM

vad vill ni läsare läsa om?

Som rubriken lyder, vad vill ni som läsare, läsa om på pudel.ifokus?

Finns det något ni vill veta mer om?

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Annons:
ms-mee
1/11/12, 8:41 PM
#1

Jag skulle vilja läsa artiklar om pudelns sjukdomar. De vanligaste de kan drabbas av.

Pälsvårdstips och så :)

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

fidojunior
1/11/12, 8:51 PM
#2

Mer om pälsvården hade varit kul. Också lite info och bilder på olika frisyrer, både utställning och vardagsklippningar.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

Wisby9211
1/11/12, 9:04 PM
#3

1. Är det nån speciell sjukdom du tänker på?

2. Det kan vi nog ordna ;)

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

ms-mee
1/11/12, 9:28 PM
#4

#3 Nej bara dom vanligaste som pudeln kan drabbas av. Sjukdomar i helhet

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Amandla
1/11/12, 9:36 PM
#5

Artikel om pälsvården har jag på gång, ska fixa bilder till den i helgen har jag tänkt eftersom Pixie ska badas och snyggas till då.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
1/11/12, 9:44 PM
#6

Jag skulle vilja se lite om avel, o hur man ser på päls-färger hur avlar man rätt hur ska man se i stamtavlan sånt kan vara intresant :) Vad ska göras innan avel utställning vilken bedömning ska de ha, hur går ögonlysning till osv osv Cool

5 vad roligt kan du inte ta typ del två lite mer avanserat vilka saxar har man till vad typ rak o böjd :) Schampo o balsam o allt sånt med. Lite kanske så skyddar du pälsen bäst. Tar bara upp lite så kanske du kan få ihop lite ider av detta  Flört

Annons:
Amandla
1/11/12, 10:14 PM
#7

Absolut kan jag det, Madeleine! Jag ska allt kunna sno ihop nåt om lite av varje Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
ms-mee
1/11/12, 11:26 PM
#8

Ja som #6 säger. Lite genetik om färgen är alltid kul att läsa. Jag har läst massor men får inte riktigt kläm på det. Någon som kanske är kunnig? :)

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Kitten86
1/12/12, 10:10 AM
#9

Även jag skulle gärna läsa och lära mig mer om aveln på pudel, storlekar kontra hälsa och pälsfärg. Nedärvning av färg. Allämnt om sjukdommar. Att tänka på när man letar valp, vad att kolla upp bakom föräldrarna etc.

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Lyan
1/12/12, 12:25 PM
#10

Färger (färger och Färggenetik är KUL :-D) och frisyrer hade jag velat läsa om

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Amandla
1/12/12, 12:30 PM
#11

Få se om jag kan få hit någon kunnig pudeluppfödare kanske som kan det där med färgerna… återkommer om det Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Ketang
1/12/12, 3:30 PM
#12

Jag tycker att alla pudelägare bör känna till Addison, CS, Legperthes, Patella, PRA och HD belastning/fel. Så detta tycker jag vore bra att skriva en artikel om. Kanske även Epilepsi som ju är relativt vanligt på pudel nu för tiden.

Upp till toppen
Annons: