Annons:
Etikettallmänt
Läst 4719 ggr
Wisby9211
1/11/12, 7:38 PM

Gasar ihjäl djur

Vad tycker du om att gasa ihjäl hundar och andra djur som inte har något hem?

Ska det förbli olagligt i sverige?

Jag personligen tycker det är hemskt verkligen! och att det ska vara olagligt i sverige för alltid!

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Annons:
Amandla
1/11/12, 7:50 PM
#1

Var har du läst om det?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Wisby9211
1/11/12, 7:59 PM
#2

stod i aftonbladet att dom gjorde det i polen tror jag det var, men det var för nån vecka sen ska se om jag hittar länken igen :)

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Wisby9211
1/11/12, 8:00 PM
#3

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Wisby9211
1/11/12, 8:01 PM
#4

Varnar för sorgliga och olämpliga bilder i deras bildspel

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Wisby9211
1/11/12, 8:03 PM
#5

på bild nummer 8 är det en pudel!!

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Amandla
1/11/12, 8:04 PM
#6

Usch, tror inte jag vill läsa vad som står där ens. Men gör det ändå.

Fy sjutton, otäck läsning! Måste vara en plågsam död att kvävas sakta Skrikandes

Jag tror inte att det kommer att bli tillåtet här i Sverige, vi är för humana här. Dessutom har vi inte så många "överflödiga" hundar och katter här… men något som verkligen behöver få bättre genomslag är kastrering av i stort sett alla katter utom raskatter som går i avel. Katten har alldeles för låg status ännu och det märks på alla katthem som svämmar över Rynkar på näsan


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
fidojunior
1/11/12, 8:04 PM
#7

Har sett att de gör det i Japan. Jag tycker det är hemskt. Läste för ett tag sedan att grisar som gasas ihjäl känner kvävningskänsla så då borde hundar och andra djur också göra det. Helst vill jag inte att man avlivar friska djur alls.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

Wisby9211
1/11/12, 8:06 PM
#8

jag tycker det är fruktansvärt och tackar gud att vi inte har det i sverige! Man vill ju bara hämta alla djur därifrån för att rädda dom men man har ju inte så mycket pengar att ta hand om dom =(

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

[Forest]
1/11/12, 8:24 PM
#9

ne fy vad hemskt. Vilken fruktansvärd panik djuren måste ha Gråter

Wisby9211
1/11/12, 9:03 PM
#10

Jo kan ju bara tänka sig hur det skulle vara för en själv =( Gråter

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

[Forest]
1/11/12, 9:32 PM
#11

Fy ibland önskar man verkligen kunna hjälpa mer om inte ta hem en massa hundar så iaf hjälpa till med kastrera så det inte hundarna får oönskade valpar som sen kastas på gatan.  Ser man nu detta det handlar om massavel för att få "valpar o kattungar" ut i zoobutiker, ne fy fn sånt här mår jag dåligt av. Varnar alla för starke bilder som var på aftonbladet. Tycker Paris Hiton kan dra ett strå till stacken o visa att hon är lite djurvän med inte bara gå o se "snygg ut"  med liten hund på armen. (skrev annat inna än snygg, men hmm det tog jag bort ;) )

Hiro
1/27/12, 11:53 PM
#12

Stackars djur! :´(

Upp till toppen
Annons: