Annons:
Etiketterdagens-trådgratulationerhälsningarpresentationer
Läst 5011 ggr
[Forest]
2012-01-07 09:56

Go morgon! 7/1-12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vart vaken och ute på promenad, nu sitter man o dricker lite kaffe. Hundarna fick varsitt tuggben som jag hittade i skåpet. Idag ska jag o Enja träna själva ute så plockat fram lite leverbitar på tina, vi ska bara träna lite stadsagility vi går till en skola som har inte nudda marken bana perfekt att träna lite på. däck o balans så kör vi lite trix o avslutar med gosidsök i träd. Donna tränas på enklare saker att gå utan Enja på kortare promenad under tränar vi kontakt o lite stanna övningar.

Eftermiddagen ska jag städa på inte så jätte roligt men gäller o passa på när man är ledig :)

Ha en bra Lördag alla! 

PS: Saknar snön därmed tar jag en bild från förra året o bjuder på. ds

Annons:
Amandla
2012-01-07 13:18
#1

Morrn da! Jag sover ofta länge (sover tio-elva timmar per dygn, och är störtlycklig för det eftersom jag haft grava sömnstörningar i tjugo år) och nu är det dags att äta lite brunch. Hundarna sover fortfarande inne hos mina söner, de var helt säkert ute och kissade nångång vid tresnåret inatt så det är inte synd om dem Flört fast jag ska ta och väcka allihop igen, dags att börja vända rätt på dygnet igen eftersom skolorna börjar till veckan.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
2012-01-07 14:15
#2

1 har du tonårsbarn? för de kan ju sova hur länge som helst Flört

Amandla
2012-01-07 14:22
#3

Jopp, de är 18 och 16 år. Och ja, de kan i princip sova hur länge som helst… Tungan ute


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Kitten86
2012-01-07 20:43
#4

Dagen har spenderats mycket ute. Promenad med hundarna, träna lite, fixa/ mocka i stallet och så ytterligare promenad med hundarna. Sen blev det att gå in och fixa det sista på ett egensytt täcke med att handsy benremmarna.

Men imorgo fmn ska jag iväg på agilityträning i ridhus. Min hundklubbs agilitygrupp har hyrt in sig i ett ridhus för öppenträning torsdagar och söndagar så det är ju bara att passa på. Kostar en liten slant extra men det är det värt så man kan hålla igång Skrattande Snart är ju våren här och då blir det ännu mer agility…!!

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

[Forest]
2012-01-08 00:38
#5

4 åh saknar hästlukten ibland men när det är kallt är jag glad slippa få mina fossingar o händer stelfrusna ;) Brukar passa på att dra in djupt andetag när hästfolk kommer från stallet/jobbet o man sitter i kassan Flört  Vad har du för hästar?

Nu säger jag go natt ändå, nu har Enja vart o petat på mig 5 gånger med nosen det betyder gå o lägga oss nu!  :)

Kitten86
2012-01-08 22:17
#6

#5

Ja, när det är snöstorm ute och väldigt många minusgrader så är man inte alltid glad, men det är ju samma som hundägare. Spelar ingen roll vilket väder eller temperatur det är ute, det är bara glatt att ta sig i kragen och gå ut!

Nej, men jag tycker att det är roligt. Har ju eget stall med så jag har allt som jag själv vill ha det. Jag har ett vbl sto och en shettis kille. Hobbyrider både klassiskt och western samt att jag kör båda. Shettisen rids av bekantas barn och en av mina mindre kusiner.

Dagen, söndag, har spenderats till 2 timmar agilityträning i ridhus (med hundklubben), sen hem och fixa stallet och hästarna och sen avslutades kvällen med god mat och bio med en kompis, såg Twilight- Breaking Dawn Del 1.

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Annons:
Upp till toppen
Annons: