Annons:
Etiketttillbehör
Läst 7271 ggr
pPinglan
2012-01-06 14:14

Hundoveraller

Hej jag ska köpa en overall till min fina mellanpudel så han kan vara ute och leka i snön utan att få snöklumpar i hela pälsen,men vet inte riktigt någon bra hemsida.

  • någon som har några tips på en bra hemsida där man kan hitta snygga overaller som sitter bra på Pudlar? Glad
Annons:
Amandla
2012-01-06 14:17
#1

Anita på kennel Nevis är jätteduktig på att sy hundkläder http://www.kennelnevis.se/ klicka på "Nevis Design Shoppen" överst till vänster.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Kitten86
2012-01-06 17:16
#2

Jag har en hurtta friluftsoverall pro till Zalo, sitter jättebra!! Det enda är att du får köpa till en fleeceoverall att sätta i… Men helt klart värt pengarna Skrattande Nu är Zalo ute och springer i djupsnö även om det är -20 ute!! Och väldigt lite snöbollar på benen…

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

[Forest]
2012-01-06 22:40
#3

1 Åh! hon gör ju Benskydd med jag har letat som en tok efter Benskydd fanns bara till stora pudlar dom få jag hittade. Bra overaller ser hon ut att sy oxå. Skrattande Ser oxå att hon hade bra pris på halsbanden klart denna hamna på mina favvosidor Flört

Själv har jag hurttaoverall på båda hundarna, sen har jag rengoverall. Jag fynda mina på tradera. Tips är TS om du funderar på köpa overall som typ hurtta så ta o prova ut en i butik sen kan man ibland fyna även på blocket mfl ställen :)

pPinglan
2012-01-21 08:55
#4

tack alla ni :) det blev en Hurtta overall fast den är lite stor men de går nog bra ändå! Flört

[Forest]
2012-01-21 10:20
#5

4 inte lika stor? du ska inte gå efter deras tabell jag åkte o prova ut för enligt den tabbelen stämmer inte in på mina hundar för 5öre Flört

Kitten86
2012-01-21 11:00
#6

#5
nej, samma när jag köpte Zalo's overall. Mätte noga och flera gånger, men i slutändan fick jag ta storleken över den han skulle ha enligt tabell för att den skulle sitta bra!

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Annons:
[Forest]
2012-01-21 13:16
#7

6 två storlekar över på Enja o 1 över på Donna så det är jätte olika Hurtta har någ gott efter minimåtten på raserna Flört

Kitten86
2012-01-21 15:56
#8

#7
Haha, ja det är möjligt att de resonerat så Skrattande

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Upp till toppen
Annons: