Annons:
Etikettallmänt
Läst 4890 ggr
[Forest]
1/5/12, 9:54 PM

Hur gick det för dessa misskötta pudlar?

Det var ett tagsen som länstyrelsen tog en drös pudlar från någon uppfödare som misskötte pudlarna grymt mycket 31 st pudlar ska det vara flera av dom fick avlivas då de var så grymt misskötta o antagligen var de väl gammla o sjuka. Jag hittar denna sida http://arbetarbladet.se/nyheter/sandviken/1.4023166-har-aterhamtar-sig-hundarna där har de blivit nerrakade se arkivbilder hua stackars hundar. Men är det någon som vet hur det sluta för de som överlevde fick de nya hem?  Jag har tänkt lite på dom stackarna och hoppas på att alla fick bra hem.

Annons:
[Forest]
1/5/12, 10:10 PM
Wisby9211
1/6/12, 1:07 PM
#2

Usch vad hemskt, detta har inte jag ens hört talas om! :O

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

[Forest]
1/6/12, 1:39 PM
#3

2 såg du bilderna hur mager en är som håller upp ett ben ser ut som ja vet inte vad efter klippningen men det är antar jag pga de fick renraka alla o med den avförningen alla hade i sina pälsar så antar jag att det var mycket sår under med. Grymt iaf att man kan låta det gå så fel Gråter

Wisby9211
1/6/12, 9:26 PM
#4

Jo såg den bilden, blir så ledsen i själen!

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Anibaz
1/8/12, 4:07 PM
#5

Hundarna som överlevde är omplacerade till nya hem. Dem bodde på ett pensionat tills vidare och jag och en kompis skulle dit och träna hundarna innan dem omplacerades, men det var många som hörde av sig och det dröjde inte länge innan ala hundar fått nya hem.

[Forest]
1/8/12, 8:45 PM
#6

5 vad roligt o höra Glad Hoppas alla fick bra hem.

Annons:
Upp till toppen
Annons: