Annons:
Etikettallmänt
Läst 1324 ggr
Amandla
1/21/17, 5:25 PM

Har du lagom många pudlar?

Nu är det längesen vi hade en sån här tråd, jag tycker det är dags igen 🙂

Hur många pudlar har du? Lagom? Vill du ha fler? Har du  för många?  Går det ens att ha för många pudlar… ?  😎 Vad tycker omgivningen ifall du har fler pudlar? Många frågor kan jag ställa, hoppas ni har fler svar 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Amandla
1/21/17, 5:26 PM
#1

Jag har två, helt klart för få eftersom ingen av dem går att avla på 😭 Jag vill ha åtminstone en tik lämplig för avel och utställning, vit eller grå, toy eller dvärg. Tiden får utvisa när och vilken variant…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
TjockaBerta
1/22/17, 1:28 PM
#2

Jag har Th som jag inte vill byta mot någon annan hund men ingen mera pudel för mig. Pälsvård är inte min grej. 

Men två hundar är helt perfekt för mig. 😃

>>>Malum domesticum<<<

Fransu
1/22/17, 4:52 PM
#3

Som det är just nu räcker det med en pudel här hemma. Vi har en äldre shih-tzu också så det är fullt upp med att se till att båda får sitt i livet för att må bra. När shih-tzun inte längre finns med oss kanske det blir en till pudel. Men vi är faktiskt inne på att nöja oss med en hund i taget. Skulle Harry må dåligt som ensamhund så blir det ganska säkert en pudel till i familjen. Vi hoppas att dom bekymren är långt fram i tiden.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

[Nalle-]
1/23/17, 9:30 AM
#4

Jag har två storpudlar, varav en är 6 månader gammal. Just nu är det helt klart lagom! 😉 Däremot är jag sugen på en dvärgpudel också, men vi får se var det leder. Först ska den yngsta bli vuxen och någorlunda mogen i så fall.

wesdi
1/24/17, 12:23 PM
#5

Jag har en storpudel, en senior.  Jag har även en jaktcocker.

Lena A
http://lenaarvidsson.wordpress

[Forest]
1/27/17, 10:55 AM
#6

Just nu har vi tre, fler kommer vi inte ha.

Annons:
Herseruds
2/5/17, 10:54 PM
#7

En unghund, lagom.😊 Men kanske en mellis till när hon är lite större….?

Upp till toppen
Annons: