Annons:
Etikettallmänt
Läst 1831 ggr
Indiee
7/14/16, 8:08 PM

Hur länge växte era Storpudlar på höjden?

Jag är bara nyfiken på att höra hur länge era Storpudlar växte på höjden, eller hur länge dom växer i snitt.

Min kille på 6 månader är 55 cm i mankhöjd nu och därför undrar jag hur länge till han kan växa på höjden. :) 

Annons:
-Cissi-
7/14/16, 10:09 PM
#1

Man brukar väll säga att dom inte växer så mycket på höjden efter 6månader. Men är lite individuellt

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

5ara
7/14/16, 11:10 PM
#2

Vilken sötis du har 😍😍😍 grattis! Vi var ett gäng som hade valp/unghund samtidigt och skrev då i denna tråden: http://pudel.ifokus.se/discussions/53e68b618e0e74754f0021ba-valp-vikt-hojd?discussions-16 Det är mest storpudlar så du kan nog kolla där för att få en fingervisning 😊 Pajas växte långsamt men länge, ända upp till elva månaders ålder, medan en annan valp inte växte så jättemycket efter sex månader. Men kolla in tråden så kan du läsa själv 😊

Fransu
7/15/16, 12:48 PM
#3

Wow, vilken fin kille du har! ❤️

Tror min Harry också växte ganska länge i höjd, i alla fall till han var runt året. Han är ca 62-63 cm i manken nu. Men väldigt tunn för övrigt. Han väger endast lite drygt 18 kg och det är ganska lite för en storpudelhane har jag förstått.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Catta-
7/15/16, 4:21 PM
#4

Stilig kille! Tror Luna slutade växa runt 10mån men jag minns inte riktigt

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

färgfest
2/7/17, 10:04 PM
#5

Varifrån köpte du din pudel? Han är otroligt fin!

Upp till toppen
Annons: